Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Daten vil på hjemmebesøk til meg hele tiden.....

Anbefalte innlegg

Du ønsker å være dannet, da vil det dannede å gjøre å forklare ham situasjonen rett ut - "jeg får litt rare vibber fra deg, og forstår ikke bakgrunnen for det jeg oppfatter som merkelig oppførsel fra din side - jeg velger derfor å legge dette på hylla og gå videre. Lykke til videre! :)"

Er du heldig, blir du _både_ kvitt ham og stillet nysgjerrigheten litt om han velger å svare :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ønsker å være dannet, da vil det dannede å gjøre å forklare ham situasjonen rett ut - "jeg får litt rare vibber fra deg, og forstår ikke bakgrunnen for det jeg oppfatter som merkelig oppførsel fra din side - jeg velger derfor å legge dette på hylla og gå videre. Lykke til videre! :)"

Er du heldig, blir du _både_ kvitt ham og stillet nysgjerrigheten litt om han velger å svare :)

Jeg har forklart dette før. Men jeg mener at når han oppfører seg sånn, og han vet om det, så skylder jeg han ingen forklaring. Han vet om hva som er problemet.

Er enig i at det er greit å fortelle hva som er problemet. Helt enig i den. Men når jeg har fortalt det før og han ikke retter opp i det så er det bare å gå. Hvis han kontakter meg i løpet av dagen, så skal jeg kanskje prøve å si det du sier. Men jeg mener at han burde skjønt det for jeg har forklart dette før. Og jeg har ikke noe fast dateopplegg med fyren. Sist gang jeg gikk tur med han så gikk jeg bare på en tur som venner. Han vet hva jeg synes om dette med bostedet hans.

Hadde jeg manglet bosted, eller bodd hjemme hos mine foreldre så ville jeg ha sagt det. Man bør være ærlig med situasjonene sine uansett.

Jeg er nyskjerrig på hva om er problemet med å vise meg sitt hjem. Det fins jo så mange teorier som mulig svar på det. Men ingen kan være gode nok, etter min mening.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Hvordan ordnet dette seg heartlife? Jeg har tenkt litt denne tråden i ettertid og lurt på hvordan du fiksa dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...