Yippee Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg har datet en mann i en uke. Denne uka har jeg hatt barn, så dermed har ikke daten kunne komme på besøk hit. Han sier hele tiden : jeg kommer til deg i morgen...... Og jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på det. Jeg har aldri sett hans hjem, men han fikk se mitt en gang. Jeg er redd å ha han hjem her med det første. Samtidig har jeg en viss interesse for å finne ut av han. Men jeg vet at han vil bare mase om sex hvis jeg tar han hjem. Hva mener dere jeg bør si og gjøre? Tolker dere han som normal som er så direkte med å si: jeg kommer til deg osv Anonymous poster hash: 89a8b...bab Be han til hælvette slutte og mase.. du ber han hjem når du og barna er klar for det 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Endret 1. juni 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Så lenge du holder han i nærheten kommer han til å forsette å mase for han tror DU vil noe mere. Tenkt samtale fra hans side med en kompis: "Hu dama, jeg har tilogmed prøvd å nekte henne å vite hvor jeg bor, men enda holder hu på. Så jeg får vel la henne gå tur med meg, da, og kanskje hvis jeg pusher litt blir hun med på en hotelltur også virker jo ikke som hun vil gi opp". Også high fiver de hverandre og siterer noe idiotisk brocode-greier. Endret 1. juni 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Så lenge du holder han i nærheten kommer han til å forsette å mase for han tror DU vil noe mere. Tenkt samtale fra hans side med en kompis: "Hu dama, jeg har tilogmed prøvd å nekte henne å vite hvor jeg bor, men enda holder hu på. Så jeg får vel la henne gå tur med meg, da, og kanskje hvis jeg pusher litt blir hun med på en hotelltur også virker jo ikke som hun vil gi opp". Også high fiver de hverandre og siterer noe idiotisk brocode-greier. Jeg prøver å ikke være så skeptisk. Kanskje han vil bli kjempegodt kjent før han viser hvor han bor? / Kanskje han ikke tenker så langt selv om jeg har sagt til han at jeg synes det er merkelig at han ikke viser sitt hjem, siden han har sett mitt?. Kanskje han vil bare date utenfor hjemmene, og reise på turer sammen og bli kjent før han viser sitt hjem? Kanskje han ikke er så nøye med å vise sitt hjem, og mener at det er andre ting som betyr noe? Ville dere ha giddet å bli mer kjent, selv om han ikke viser hjemmet sitt på lang tid? Eller ville dere ha kuttet han? Han sier at han er kjempeinteressert og kjempeforelsket i meg, og maser i ett kjør, - på en måte positivt at han maser i ett kjør, og viser såpass interesse, men på en måte negativt at han ikke kan kjøre og vise meg hvor han bor i det minste?. Hva ville dere følt? Jeg synes det er litt teit av han å mase om å komme på besøk til meg når han ikke viser sitt hjem. Men nå har han sluttet å mase å komme hjem til meg, for jeg har satt han på plass der også Jeg vurderer å la han bare ligge på en hylle som jeg kaller: ikke ferietur med han før jeg har sett hans hjem, og ikke noe intim eller annen nær kontakt før jeg har sett hans hjem. For da gjør jeg ihvertfall ikke noe galt ovenfor meg selv. Det var ellers greit å gå tur med han. Men jeg har en følelse på meg at det er noe merkelig her. Han påstår at den damen han hadde før meg , så var det slik at han var som regel hjemme i hjemmet hennes. De var kjærester, men det ble slutt etter to år. Ja jeg er skeptisk til han, og vurderer å kutte dette helt. Hadde egentlig kuttet han, men gikk kun tur som venner om dagen, da jeg skulle på treningstur uansett. Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Nei men da hadde jeg satt pris på at han var ærlig om det . Han kunne fortalte meg sannheten. Han har sagt at han bor for seg selv, men det kan jo være at han er flau over at han bor hos foreldrene. Han er 39 år. Men jeg setter pris på ærlighet. Og selv om han har løyet om det i starten , så mener jeg at han bør innrømme det ihvertfall hvis det er tilfelle. Jeg tror han er singel, men han er rar som driver på å ikke kan vise hjemmet sitt, og bare går å foreslår hotellturer rundt om i Norge. Jeg har sagt klart i fra til han at jeg ikke vil kysse , leie, eller ha noe nær kontakt før jeg vet mer om han. Edit: dobbelpost flettet av Tvillingsjel Endret 4. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Nei men da hadde jeg satt pris på at han var ærlig om det . Han kunne fortalte meg sannheten. Han har sagt at han bor for seg selv, men det kan jo være at han er flau over at han bor hos foreldrene. Han er 39 år. Men jeg setter pris på ærlighet. Og selv om han har løyet om det i starten , så mener jeg at han bør innrømme det ihvertfall hvis det er tilfelle. Jeg tror han er singel, men han er rar som driver på å ikke kan vise hjemmet sitt, og bare går å foreslår hotellturer rundt om i Norge. Jeg har sagt klart i fra til han at jeg ikke vil kysse , leie, eller ha noe nær kontakt før jeg vet mer om han. Nå får jeg faktisk en følelse av han kanskje kan være gift og er utro la med deg, måten du beskriver han på, de hotell forslagene og at han ikke vil ha deg med ihjem kan tyde på han har en kone eller kjæreste og vil derfor ikke bli avslørt 39 år, da er han gammel nok til å kunne ha fått en familie, håper får han og din skyld dette ikke er saken siden det ville vært ubehagelig for begge Visst han er 39 så er jo han mye eldre enn deg da? Endret 2. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Nei men da hadde jeg satt pris på at han var ærlig om det . Han kunne fortalte meg sannheten. Han har sagt at han bor for seg selv, men det kan jo være at han er flau over at han bor hos foreldrene. Han er 39 år. Men jeg setter pris på ærlighet. Og selv om han har løyet om det i starten , så mener jeg at han bør innrømme det ihvertfall hvis det er tilfelle. Jeg tror han er singel, men han er rar som driver på å ikke kan vise hjemmet sitt, og bare går å foreslår hotellturer rundt om i Norge. Jeg har sagt klart i fra til han at jeg ikke vil kysse , leie, eller ha noe nær kontakt før jeg vet mer om han. Nå får jeg faktisk en følelse av han kanskje kan være gift og er utro la med deg, måten du beskriver han på, de hotell forslagene og at han ikke vil ha deg med ihjem kan tyde på han har en kone eller kjæreste og vil derfor ikke bli avslørt 39 år, da er han gammel nok til å kunne ha fått en familie, håper får han og din skyld dette ikke er saken siden det ville vært ubehagelig for begge Visst han er 39 så er jo han mye eldre enn deg da? Nei han er bare 2 år eldre enn meg. Jeg er utrolig skeptisk til denne oppførselen hans. Han vet om kriteriene mine, om at jeg ikke ønsker noe nær kontakt med han før jeg har fått sett hans hjem. Jeg har sagt det til han, og det godtar han og fortsetter å ville treffe meg. Men forslagene hans er merkelige. Vi har jo datet minst 16 ganger, og da er det merkelig at han bare fortsatt vil gå turer , eller spise middager ute, eller snakke om å dra på hotellferier. Tidligere maste han om å komme hjem til meg. Han fikk se mitt hjem en gang. Men når han ikke vil vise hvor han bor og bare maser på å komme til meg så er ikke jeg så interessert i å ha han mer på besøk hos meg. Jeg har forholdt meg kun som venn med han i senere tid. Møtte han ikke på 2 måneder, men nå har jeg møtt han igjen og gått tur som venner med han, men jeg merket at dette ser ut til å være noe merkelig med. Jeg tror han er singel, for han har så mye tid å hendene. Han sier at han har tid til å komme til meg hele tiden, og virker som om han har, men det at han bare kan komme til meg eller komme å hente meg , virker snålt. Og selv om han vet dette så gjør han ingenting for å gi meg trygghet. Jeg er så vant med masse useriøse snålinger på nettet nå. Men jeg lar ingen ha noe som helst fysisk kontakt med meg, slik at jeg ikke gjør noe dumt, før jeg har kjent personen i lang tid. Jeg vil være sikker. Men her vurderer jeg å dumpe fyren fullstendig også som venn siden han oppfører seg sånn. Endret 2. juni 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Nei men da hadde jeg satt pris på at han var ærlig om det . Han kunne fortalte meg sannheten. Han har sagt at han bor for seg selv, men det kan jo være at han er flau over at han bor hos foreldrene. Han er 39 år. Men jeg setter pris på ærlighet. Og selv om han har løyet om det i starten , så mener jeg at han bør innrømme det ihvertfall hvis det er tilfelle. Jeg tror han er singel, men han er rar som driver på å ikke kan vise hjemmet sitt, og bare går å foreslår hotellturer rundt om i Norge. Jeg har sagt klart i fra til han at jeg ikke vil kysse , leie, eller ha noe nær kontakt før jeg vet mer om han. Nå får jeg faktisk en følelse av han kanskje kan være gift og er utro la med deg, måten du beskriver han på, de hotell forslagene og at han ikke vil ha deg med ihjem kan tyde på han har en kone eller kjæreste og vil derfor ikke bli avslørt 39 år, da er han gammel nok til å kunne ha fått en familie, håper får han og din skyld dette ikke er saken siden det ville vært ubehagelig for begge Visst han er 39 så er jo han mye eldre enn deg da? Nei han er bare 2 år eldre enn meg. Jeg er utrolig skeptisk til denne oppførselen hans. Han vet om kriteriene mine, om at jeg ikke ønsker noe nær kontakt med han før jeg har fått sett hans hjem. Jeg har sagt det til han, og det godtar han og fortsetter å ville treffe meg. Men forslagene hans er merkelige. Vi har jo datet minst 16 ganger, og da er det merkelig at han bare fortsatt vil gå turer , eller spise middager ute, eller snakke om å dra på hotellferier. Tidligere maste han om å komme hjem til meg. Han fikk se mitt hjem en gang. Men når han ikke vil vise hvor han bor og bare maser på å komme til meg så er ikke jeg så interessert i å ha han mer på besøk hos meg. Jeg har forholdt meg kun som venn med han i senere tid. Møtte han ikke på 2 måneder, men nå har jeg møtt han igjen og gått tur som venner med han, men jeg merket at dette ser ut til å være noe merkelig med. Jeg tror han er singel, for han har så mye tid å hendene. Han sier at han har tid til å komme til meg hele tiden, og virker som om han har, men det at han bare kan komme til meg eller komme å hente meg , virker snålt. Og selv om han vet dette gjør han ingenting for å gi meg trygghet. Virker som en mystisk person, får litt bold and the beautiful følelse av en mystisk mann som holder noe skjult men vil ikke si det Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hvordan ordnet dette seg ts? Jeg kuttet å date han. Men gikk på en ttreningstur med han i helgen, som en venn. Det var en flott tur. Han lovet på forhånd om at jeg skulle få se hvor han bodde engang, og sier at han er veldig interessert, men jeg stoler ikke på han, men var en fin tur som venner uansett. Det skader jo ikke å gå tur som venner når jeg skulle ut å trene uansett. Men.. det var som forventet: han maste videre om hotellturer, og snakket ingenting om hjemmet sitt. Jeg lurer nesten på om han bor hjemme hos sin mor eller hva det er som gjør at han ikke kan vise hvor han bor, når han vet jeg er usikker pga det. Han har pleid å hente meg når vi dater, så dermed har han sett hvor jeg bor mange ganger. Men han blir liksom mystisk, men jeg legger ikke mer i det enn at jeg kan gå på tur med han som venn hvis det passer seg sånn siden han oppfører seg sånn. Hadde det vært negativt vist det viste seg han bodde hos en eller begge foreldrene sine? Nå vet jeg ikke hvor gammel han mannen er man vet noen kan bo hjemme til dem er opp til 25 til 30 Nei men da hadde jeg satt pris på at han var ærlig om det . Han kunne fortalte meg sannheten. Han har sagt at han bor for seg selv, men det kan jo være at han er flau over at han bor hos foreldrene. Han er 39 år. Men jeg setter pris på ærlighet. Og selv om han har løyet om det i starten , så mener jeg at han bør innrømme det ihvertfall hvis det er tilfelle. Jeg tror han er singel, men han er rar som driver på å ikke kan vise hjemmet sitt, og bare går å foreslår hotellturer rundt om i Norge. Jeg har sagt klart i fra til han at jeg ikke vil kysse , leie, eller ha noe nær kontakt før jeg vet mer om han. Nå får jeg faktisk en følelse av han kanskje kan være gift og er utro la med deg, måten du beskriver han på, de hotell forslagene og at han ikke vil ha deg med ihjem kan tyde på han har en kone eller kjæreste og vil derfor ikke bli avslørt 39 år, da er han gammel nok til å kunne ha fått en familie, håper får han og din skyld dette ikke er saken siden det ville vært ubehagelig for begge Visst han er 39 så er jo han mye eldre enn deg da? Nei han er bare 2 år eldre enn meg. Jeg er utrolig skeptisk til denne oppførselen hans. Han vet om kriteriene mine, om at jeg ikke ønsker noe nær kontakt med han før jeg har fått sett hans hjem. Jeg har sagt det til han, og det godtar han og fortsetter å ville treffe meg. Men forslagene hans er merkelige. Vi har jo datet minst 16 ganger, og da er det merkelig at han bare fortsatt vil gå turer , eller spise middager ute, eller snakke om å dra på hotellferier. Tidligere maste han om å komme hjem til meg. Han fikk se mitt hjem en gang. Men når han ikke vil vise hvor han bor og bare maser på å komme til meg så er ikke jeg så interessert i å ha han mer på besøk hos meg. Jeg har forholdt meg kun som venn med han i senere tid. Møtte han ikke på 2 måneder, men nå har jeg møtt han igjen og gått tur som venner med han, men jeg merket at dette ser ut til å være noe merkelig med. Jeg tror han er singel, for han har så mye tid å hendene. Han sier at han har tid til å komme til meg hele tiden, og virker som om han har, men det at han bare kan komme til meg eller komme å hente meg , virker snålt. Og selv om han vet dette gjør han ingenting for å gi meg trygghet. Virker som en mystisk person, får litt bold and the beautiful følelse av en mystisk mann som holder noe skjult men vil ikke si det Det er den følelsen jeg også får. Jeg liker ikke å ikke ha tiltro til personer... , men her har jeg ikke ikke tiltro. Jeg pleier å tro det beste om folk, men her klarer jeg det ikke. Jeg har møtt en del på nettet og lært meg at det er mange slike på nettet, men samtidig så ønsker jeg å tro at de er rederlige og ærlige. Men her virker det ut som om noe er mystisk med han. Han jobber bare halv stilling fra klokken 7 - 11 hver dag. Litt rar arbeidstid, og rart han ikke søker mer arbeid enn det. Det reagerer jeg også på. Kan han være uføre på en eller annen måte? Det er et spørsmål jeg stiller meg selv. Samt om han har vært på skråplan eller hva Noe er merkelig med fyren som ikke kan stå for hvor han bor samtidig som han har mer tid til å treffe meg enn jeg har å treffe han. Det virker som om han kjeder livet av seg hele tiden, så jeg tror overhodet ikke at han har dame, men det er noe annet som er rart tror jeg. Så jeg tror du også er inne på noe i det du skriver: Noe skurrer.... Ville du ha dumpet vedkommende helt? Eller bli kjent som venner? Endret 2. juni 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det er den følelsen jeg også får. Jeg liker ikke å ikke ha tiltro til personer... , men her har jeg ikke ikke tiltro. Jeg pleier å tro det beste om folk, men her klarer jeg det ikke. Jeg har møtt en del på nettet og lært meg at det er mange slike på nettet, men samtidig så ønsker jeg å tro at de er rederlige og ærlige. Men her virker det ut som om noe er mystisk med han. Han jobber bare halv stilling fra klokken 7 - 11 hver dag. Litt rar arbeidstid, og rart han ikke søker mer arbeid enn det. Det reagerer jeg også på. Kan han være uføre på en eller annen måte? Det er et spørsmål jeg stiller meg selv. Samt om han har vært på skråplan eller hva Noe er merkelig med fyren som ikke kan stå for hvor han bor samtidig som han har mer tid til å treffe meg enn jeg har å treffe han. Det virker som om han kjeder livet av seg hele tiden, så jeg tror overhodet ikke at han har dame, men det er noe annet som er rart tror jeg. Så jeg tror du også er inne på noe i det du skriver: Noe skurrer.... Ville du ha dumpet vedkommende helt? Eller bli kjent som venner? Nå har jeg altså faktisk ikke vært i forhold eller datet før men om jeg møtte en slik dame hadde jeg nok blitt nysgjerrig, kanskje jeg hadde spionert på hvor han bor for å finne sannheten? Kan hende han er ufør, jeg er ufør med. Da kan det hende han syns det er flaut å si det og utifra hva jeg har sett plasser på nettet, speifikst kvinneguiden så er det mye kontroversialt mellom uføre og ikke uføre så kan hende han tror du vil kutte all kontakt vist du finner ut Edit: fjernet unødvendig bruk av quotes Endret 4. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Nå har jeg altså faktisk ikke vært i forhold eller datet før men om jeg møtte en slik dame hadde jeg nok blitt nysgjerrig, kanskje jeg hadde spionert på hvor han bor for å finne sannheten? Kan hende han er ufør, jeg er ufør med. Da kan det hende han syns det er flaut å si det og utifra hva jeg har sett plasser på nettet, speifikst kvinneguiden så er det mye kontroversialt mellom uføre og ikke uføre så kan hende han tror du vil kutte all kontakt vist du finner ut Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Er han ufør, så mener jeg at han bør være ærlig om det, for ingenting gjør det værre og mer frustrerende at han ikke kan stå for hvor han bor osv. . Og hvorfor er det vanskelig å vise hvor han bor hvis han er ufør? Han sier at han bor i en flott luksusleilighet, men det kan jo være løgn.... Jeg ville ikke kuttet kontakten hvis jeg ble forelsket i en som var ufør. Eller spørs grunnen til uførheten. Hvis det er alvorlige psykiske problemer så hadde jeg rygget. Jeg ser ikke ned på personer med alvorlige psykiske problemer, men jeg tør ikke involvere meg i noe sånnt. Jeg har barn å ta hensyn til. Jeg tenker også tanken på at han er ufør, siden han jobber kun 4 timers vakter mandag til fredag, og siden han ikke søker mer arbeid. Normalt sett hadde man søkt arbeid hvis en jobbet slike vakter. Jeg har 50 - 75 prosent stilling selv, men tar på meg alt jeg kan få av ekstravakter i tillegg. Jeg er ikke ufør, men derfor så prøver jeg å jobbe mest mulig for å få pengene til å strekke godt til. Han er hyggelig og snill ellers, men jeg er livredd situasjonene med han fordi han virker alltid deppa ut når jeg skal hjem til meg, og det virker som om han har lite å gjøre på. Dette er også negativt i mitt syn. Det er jo ikke positivt hvis en person er helt hyper og har for mye å gjøre på, men jeg synes det er et bra tegn at en person har litt annet å ta seg til enn å bare vente på meg for å si det sånn . Det er jo også svært negativt at han ikke kan vise hvor han bor. Telefonnummeret står ikke registrert på en adresse engang...Eneste er skatten, der står det ikke hele adressen men bare bostedsområde, og da kommer jeg ikke lengre der. Føler du at det kommer negativt ut for deg at du er ufør, altså ovenfor andre mennesker? Det er jo utrolig trist at det skal være sånn at hvis man er ufør skal det komme uheldig ut. Lurer på om jeg skal bare overse han eller si til han at jeg føler at det virker rart at han ikke kan vise hvor han bor engang. Nå vil ikke jeg hjem til han ennå egentlig, for jeg har jo ikke bestemt meg for om jeg ville hatt han som mer enn en venn, men er jo greit å vite litt mer om han, for nå virker han ihvertfall rar og mystisk. Han har sett mitt bosted, og jeg bare ser han kommer kjørende for å hente meg, og så går vi enten på tur eller ut å spiser. Alt virker å merkelig ut. Og lett å se på han som en person med useriøse hensikter. Derfor har jeg sagt at jeg vil ha ingen nær kontakt før jeg vet mer om han og er sikker. Men fremdeles er det hotellferier han snakker om hele tiden, så det er noe rart her. Edit: fjernet unødvendige quotes Endret 4. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Her er det på tide å gjøre et av to trådstarter: 1: Kutt all kontakt, og legg ham bak deg 2: Sett deg ned med fyren, snakk ordentlig ut om alt dette tullet, fortell alle bekymringene dine rundt ham, spør ham alle spørsmålene(og ikke gi deg før han svarer ordentlig, ikke aksepter unnasnakk), og krev å se hjemmet hans om han ønsker å fortsette samværet. Jeg tror du kanskje generelt er veldig veldig forsiktig når det kommer til kommunikasjon, for jeg kan ikke forstå hvordan jeg selv skulle hatt problemer med å snakke om disse tingene med en person, det er ikke akkurat sensitiv info vi snakker om. Dette "forholdet" gir deg langt mer hodebry enn det er verdt, få det overstått på ene eller andre måten! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Er han ufør, så mener jeg at han bør være ærlig om det, for ingenting gjør det værre og mer frustrerende at han ikke kan stå for hvor han bor osv. . Og hvorfor er det vanskelig å vise hvor han bor hvis han er ufør? Han sier at han bor i en flott luksusleilighet, men det kan jo være løgn.... Jeg ville ikke kuttet kontakten hvis jeg ble forelsket i en som var ufør. Eller spørs grunnen til uførheten. Hvis det er alvorlige psykiske problemer så hadde jeg rygget. Jeg ser ikke ned på personer med alvorlige psykiske problemer, men jeg tør ikke involvere meg i noe sånnt. Jeg har barn å ta hensyn til. Jeg tenker også tanken på at han er ufør, siden han jobber kun 4 timers vakter mandag til fredag, og siden han ikke søker mer arbeid. Normalt sett hadde man søkt arbeid hvis en jobbet slike vakter. Jeg har 50 - 75 prosent stilling selv, men tar på meg alt jeg kan få av ekstravakter i tillegg. Jeg er ikke ufør, men derfor så prøver jeg å jobbe mest mulig for å få pengene til å strekke godt til. Han er hyggelig og snill ellers, men jeg er livredd situasjonene med han fordi han virker alltid deppa ut når jeg skal hjem til meg, og det virker som om han har lite å gjøre på. Dette er også negativt i mitt syn. Det er jo ikke positivt hvis en person er helt hyper og har for mye å gjøre på, men jeg synes det er et bra tegn at en person har litt annet å ta seg til enn å bare vente på meg for å si det sånn . Det er jo også svært negativt at han ikke kan vise hvor han bor. Telefonnummeret står ikke registrert på en adresse engang...Eneste er skatten, der står det ikke hele adressen men bare bostedsområde, og da kommer jeg ikke lengre der. Føler du at det kommer negativt ut for deg at du er ufør, altså ovenfor andre mennesker? Det er jo utrolig trist at det skal være sånn at hvis man er ufør skal det komme uheldig ut. Lurer på om jeg skal bare overse han eller si til han at jeg føler at det virker rart at han ikke kan vise hvor han bor engang. Nå vil ikke jeg hjem til han ennå egentlig, for jeg har jo ikke bestemt meg for om jeg ville hatt han som mer enn en venn, men er jo greit å vite litt mer om han, for nå virker han ihvertfall rar og mystisk. Han har sett mitt bosted, og jeg bare ser han kommer kjørende for å hente meg, og så går vi enten på tur eller ut å spiser. Alt virker å merkelig ut. Og lett å se på han som en person med useriøse hensikter. Derfor har jeg sagt at jeg vil ha ingen nær kontakt før jeg vet mer om han og er sikker. Men fremdeles er det hotellferier han snakker om hele tiden, så det er noe rart her. Sllik du beskriver situasjonen skulle man nesten trodd man bare innbilte seg personen, altså at man er med en person og gjør ting slik som i beautiful mind men så viser det seg at personen aldri eksisterte men det er vell ikke mulige tilfelle her? Bare at den mannen virker veldig spesiell fra andre menn jeg noen gang har hørt om Når jeg chatted med folk når jeg er på date sider så bruker jeg ikke å nevne at jeg er ufør fordi det ville skremme dem vekk, sier at jeg er abeidsledig og vist vi blir videre kjent nevner jeg at jeg er ufør. Da har jeg jo ikke egentlig løyet? Siden personen aldri spurte om det? Tilbake til deg, du nevnte du hadde en unge? Om jeg var eldre og hadde en unge hadde jeg ikke turt å ha en slik person nær ungen min, kan jo godt hende personen er litt syk i hodet, kanskje det er så gale han er en con man som ikke har en boplass men stjeler fra folk og bor ute Ellers er jeg enig med toth, det skal ikke være det minste gran nødvendig at du skal gå rundt med så mye styr og hodebry pågrunn av en fyr som det. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare avslutta all kontakt og om han fortsatte å ta kontakt hadde jeg anmeldt han og fått besøkdsforbud:) Edit: slettet unødvendige quotes, Tvillingsjel Endret 4. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Her er det på tide å gjøre et av to trådstarter: 1: Kutt all kontakt, og legg ham bak deg 2: Sett deg ned med fyren, snakk ordentlig ut om alt dette tullet, fortell alle bekymringene dine rundt ham, spør ham alle spørsmålene(og ikke gi deg før han svarer ordentlig, ikke aksepter unnasnakk), og krev å se hjemmet hans om han ønsker å fortsette samværet. Jeg tror du kanskje generelt er veldig veldig forsiktig når det kommer til kommunikasjon, for jeg kan ikke forstå hvordan jeg selv skulle hatt problemer med å snakke om disse tingene med en person, det er ikke akkurat sensitiv info vi snakker om. Dette "forholdet" gir deg langt mer hodebry enn det er verdt, få det overstått på ene eller andre måten! ja, jeg føler at jeg er en sånn person som er veldig forsiktig med hva jeg sier til folk. Jeg ønsker ikke å mase eller være innpåtrengende på noen som helst måte. Jeg synes at bostedet skulle kommet helt naturlig. Da han hadde vært hos meg så skulle han ha invitert meg naturlig å vist hvor han bodde. Slik tenker jeg i min verden. Han fremstår jo som mystisk når han driver på slik. Mulig at han liker å ha dater eller kjærester unna sitt hjem, men det er jo ikke slik jeg ønsker å ha det. Man bør kunne komme hjem på besøk til hveandre. Det kan jo være at han vil date mer før han viser sitt hjem, men jeg tror at noe er galt siden han hittil ikke har gjort det. Derfor velger jeg å se andre veier og kutte det helt. Dersom han sier noe på det, så sier jeg at jeg synes at dette med hjemmet hans er merkelig. Det er greit å vite hvor han bor. For det viser seriøsitet. Sllik du beskriver situasjonen skulle man nesten trodd man bare innbilte seg personen, altså at man er med en person og gjør ting slik som i beautiful mind men så viser det seg at personen aldri eksisterte men det er vell ikke mulige tilfelle her? Bare at den mannen virker veldig spesiell fra andre menn jeg noen gang har hørt om Når jeg chatted med folk når jeg er på date sider så bruker jeg ikke å nevne at jeg er ufør fordi det ville skremme dem vekk, sier at jeg er abeidsledig og vist vi blir videre kjent nevner jeg at jeg er ufør. Da har jeg jo ikke egentlig løyet? Siden personen aldri spurte om det? Tilbake til deg, du nevnte du hadde en unge? Om jeg var eldre og hadde en unge hadde jeg ikke turt å ha en slik person nær ungen min, kan jo godt hende personen er litt syk i hodet, kanskje det er så gale han er en con man som ikke har en boplass men stjeler fra folk og bor ute Ellers er jeg enig med toth, det skal ikke være det minste gran nødvendig at du skal gå rundt med så mye styr og hodebry pågrunn av en fyr som det. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare avslutta all kontakt og om han fortsatte å ta kontakt hadde jeg anmeldt han og fått besøkdsforbud:) Barna mine har aldri noe kontakt med de som jeg dater. Jeg holder alt det ifra hveandre. Mener det er svært viktig. Siden han ikke har vist sitt hjem, så får han ikke komme inn til meg. Han har bil, men det kan jo være en han låner av foreldrene for den slags skyld.. Jeg vet ikke. Eneste jeg vet er at han jobber kun fire timer hver dag: 7 - 11, og det er ikke normalt arbeidstid for menn som er i god fysisk og psykisk form?. Han søker ikke mer jobbing, og det synes jeg er merkelig. Han er jo svært lavtlønnet når han har så få timer, men han sier at han sparer noen tusen hver måned. Og snakker som om han har penger. Var en gang han sa at han hadde gjeld, men plutselig snakker han som om han har masse penger. Jeg skjønner ikke hvor han kan bo. Han kommer å henter meg med bil, men mer vet jeg ikke. Jeg liker ikke det kontrollerende blikket hans. Han ser så ufattelig sur og deppa ut hver gang jeg går av bilen. Han sier at det er fordi han vil være med meg, men jeg liker ikke kontrollblikk, for det har jeg levd med før. Så dette gir meg dårlig magefølelse, så jeg velger nå å holde meg unna han. Han har sendt meg mmser med bilder av han selv på jobben sin. Han har sendt meg bilder av et nytt hus han driver å bygger på. Han påstår huset er hans, men jeg tviler på det. For hvordan kan han ha råd til hus når han jobber kun fire timer hver dag.. Hadde han vært uføre så burde han ha sagt det. Han har sagt tidligere at han hadde ting han ville fortelle meg, men jeg orker ikke problemer. Så jeg håpet å unngå å høre det i virkeligheten, og ba han fortelle det på sms, men det kan han visst ikke. Så nei dette funker bare ikke Mulig det er derfor de andre datene før meg gikk shitt for han. Han sier at det var en han møtte som bare forsvant helt. Hun bare sluttet å svare han. Han har også hatt kjærester, men det har ikke vart lengre enn ca to år. Og da var han hele tiden hos henne, det var slik de gjorde det sa han. Merkelige greier. Så mulig derfor han var hos henne: han har ikke skikkelig bosted eller vil ha damene vekk ifra sitt rede? Det er merkelig. Edit: fjernet unødvendig bruk av quotes, Tvillingsjel Endret 4. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg svarer uten quote denne gangen siden pyramiden har blitt så stor:) Du kunne fått noen du kjenner til å spionere på han og finne ut hvor han drar til når dagen er slutt slik du får vite sannheten. Ikke den beste løsningen men hadde jeg vært deg hadde jeg blitt veldig nysgjerrig Det med at du bare har innbilt deg kan hele tiden var nok en usansynlig teori, hvor ofte skjer slikt i virkeligheten liksom Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Barna mine har aldri noe kontakt med de som jeg dater. Jeg holder alt det ifra hveandre. Mener det er svært viktig. Siden han ikke har vist sitt hjem, så får han ikke komme inn til meg. Han har bil, men det kan jo være en han låner av foreldrene for den slags skyld.. Jeg vet ikke. Eneste jeg vet er at han jobber kun fire timer hver dag: 7 - 11, og det er ikke normalt arbeidstid for menn som er i god fysisk og psykisk form?. Han søker ikke mer jobbing, og det synes jeg er merkelig. Han er jo svært lavtlønnet når han har så få timer, men han sier at han sparer noen tusen hver måned. Og snakker som om han har penger. Var en gang han sa at han hadde gjeld, men plutselig snakker han som om han har masse penger. Jeg skjønner ikke hvor han kan bo. Han kommer å henter meg med bil, men mer vet jeg ikke. Jeg liker ikke det kontrollerende blikket hans. Han ser så ufattelig sur og deppa ut hver gang jeg går av bilen. Han sier at det er fordi han vil være med meg, men jeg liker ikke kontrollblikk, for det har jeg levd med før. Så dette gir meg dårlig magefølelse, så jeg velger nå å holde meg unna han. Han har sendt meg mmser med bilder av han selv på jobben sin. Han har sendt meg bilder av et nytt hus han driver å bygger på. Han påstår huset er hans, men jeg tviler på det. For hvordan kan han ha råd til hus når han jobber kun fire timer hver dag.. Hadde han vært uføre så burde han ha sagt det. Han har sagt tidligere at han hadde ting han ville fortelle meg, men jeg orker ikke problemer. Så jeg håpet å unngå å høre det i virkeligheten, og ba han fortelle det på sms, men det kan han visst ikke. Så nei dette funker bare ikke Mulig det er derfor de andre datene før meg gikk shitt for han. Han sier at det var en han møtte som bare forsvant helt. Hun bare sluttet å svare han. Han har også hatt kjærester, men det har ikke vart lengre enn ca to år. Og da var han hele tiden hos henne, det var slik de gjorde det sa han. Merkelige greier. Så mulig derfor han var hos henne: han har ikke skikkelig bosted eller vil ha damene vekk ifra sitt rede? Det er merkelig. Ser du hvilken EKSTREM mengde hodebry og drama du skaper for deg selv, bare fordi du ikke tør spørre rett ut? Du bruker åpenbart timesvis dag etter dag på å tenke og fundere på dette, når du kunne avklart det på 5 minutter. Kvinn deg opp og spør! Send en melding nå, "Du forresten, jeg har aldri fått med meg hvor du jobber og hvor du bor, det syns jeg er litt merkelig når vi har vært på 20 dater. Så istedetfor å gå og gruble spør jeg bare - hvor jobber du og hva er adressen din? :)" (eller som sagt, kutt kontakten). 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet. Det er fullstendig mulig å slette unna slik at man kun tar med det innlegget man svarer på og ikke alt mulig annet.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 4. juni 2014 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg svarer uten quote denne gangen siden pyramiden har blitt så stor:) Du kunne fått noen du kjenner til å spionere på han og finne ut hvor han drar til når dagen er slutt slik du får vite sannheten. Ikke den beste løsningen men hadde jeg vært deg hadde jeg blitt veldig nysgjerrig Det med at du bare har innbilt deg kan hele tiden var nok en usansynlig teori, hvor ofte skjer slikt i virkeligheten liksom Jeg synes at normal oppførsel er jo å vise hvor en bor uten at jeg må spørre og mase om det. Han vet jo at jeg er skeptisk siden jeg ikke vet hvor han bor. Det har jeg sagt. Jeg kuttet med han tidligere og forklarte det som grunn. Men da lovet han å vise hvor han bodde, men ser ut til at han ikke har tenkt å vise det engang, for fremdeles ønsker han kun å møtes ute enten på kafe eller gå turer. Hjem til meg har han sluttet å mase om , for der vet han svaret. Han har sett mitt hjem, men når jeg vet så lite om han så er det uaktuellt. Enten er han bare merkelig, men jeg tror at det må være en eller annen grunn som gjør at han ikke viser hjemmet sitt. Ser du hvilken EKSTREM mengde hodebry og drama du skaper for deg selv, bare fordi du ikke tør spørre rett ut? Du bruker åpenbart timesvis dag etter dag på å tenke og fundere på dette, når du kunne avklart det på 5 minutter. Kvinn deg opp og spør! Send en melding nå, "Du forresten, jeg har aldri fått med meg hvor du jobber og hvor du bor, det syns jeg er litt merkelig når vi har vært på 20 dater. Så istedetfor å gå og gruble spør jeg bare - hvor jobber du og hva er adressen din? :)" (eller som sagt, kutt kontakten). Vet det. Men jeg prøver å være dannet, og jeg er ikke den som inviterer meg hjem til folk selv. Men jeg har gitt han sjanser, og se om ting skjer naturlig. Men her er det sånn at man kan gå hundrevis av ganger på kafe eller tur med fyren uten at vi kommer noe lengre. Eneste han maser om er hotellreiser. Så dette virker jo helt fjortis spør dere meg Derfor kutter jeg han ut! Endret 4. juni 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Om du fortsatt har interesse for han raringen så bør du invitere deg selv hjem til ham en dag , møt opp uanmeldt på den adressen han er registrert på og om du møter på en ung kvinne sier du bare at du er en treningsvenn , møter du på eldre (trolig hans far / mor ) så kan du spørre direkte om han bor hjemme hos foreldrene sine på en pen måte. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Om du fortsatt har interesse for han raringen så bør du invitere deg selv hjem til ham en dag , møt opp uanmeldt på den adressen han er registrert på og om du møter på en ung kvinne sier du bare at du er en treningsvenn , møter du på eldre (trolig hans far / mor ) så kan du spørre direkte om han bor hjemme hos foreldrene sine på en pen måte. Problemet er at jeg ikke vet hvor han bor. For han står ikke registrert på noen adresse via opplysningen/telefonkatalogen på nettet. Jeg er ikke av den typen som inviterer meg selv på besøk. Kan han ikke invitere meg selv? Da kan han glemme meg . jeg ser meg videre. I kveld har han skrevet meldinger til meg, Jeg leste ikke meldingene før en god stund etter at de tikket inn. Der står det som forventet : Hei har du fått fikset sykkelen din? Jeg kan godt fikse den. Bare si når jeg kan komme å fikse den. Har du hatt en fin dag? Og så etter en stund skriver han: Du må ha en god natt. Og så skriver han enda en melding : Du er så vakker! Du er den nydeligste jeg har sett i mitt liv!. Håper jeg kan komme snart til deg å fikse sykkelen din? Ha en god natt vakre dame! Grunn til at han vil fikse sykkelen min er at han vil nærere innpå meg. Og ikke for å få meg med hjem til seg. Neida. Han kan fortsatt skjule hjemmet sitt, men smiske med meg ellers. For en teiting altså. Jeg er ikke dum Nei jeg klarer meg bedre uten menn enn å være med en sånn fyr. Tar avstand til han. Endret 4. juni 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå