AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har datet en mann i en uke. Denne uka har jeg hatt barn, så dermed har ikke daten kunne komme på besøk hit. Han sier hele tiden : jeg kommer til deg i morgen...... Og jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på det. Jeg har aldri sett hans hjem, men han fikk se mitt en gang. Jeg er redd å ha han hjem her med det første. Samtidig har jeg en viss interesse for å finne ut av han. Men jeg vet at han vil bare mase om sex hvis jeg tar han hjem. Hva mener dere jeg bør si og gjøre? Tolker dere han som normal som er så direkte med å si: jeg kommer til deg osv Anonymous poster hash: 89a8b...bab 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Du VET at han bare vil mase om sex? Du er ikke klar for det? Vent med å ta ham hjem. 2 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Foreslå å møtes ett annet sted, og visst det der "hjemme hos deg" temaet fortsetter da så er det kanskje litt rart. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (...) Jeg er redd å ha han hjem her med det første.(...) Anonymous poster hash: 89a8b...bab Hva er det å være redd for? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Du VET at han bare vil mase om sex? Du er ikke klar for det? Vent med å ta ham hjem. aldri ta ham med hjem spør du meg, hvis han vil noe annet enn henne, hvorfor fortsette? Det er jo ganske tydelig at dem ønsker noe forskjellig ut av relasjonen, ingen som er genuint interessert i ei jente maser om sex fra begynnelsen av.... ingen som er værd å samle på i alle fall. Anonymous poster hash: e39c6...359 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er vel han som maser? De får finne ut av hva de vil. Er så mye stress om sex. Hva med å la det skje naturlig når det føles rett? La kjemien etc avgjøre 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Er vel han som maser? De får finne ut av hva de vil. Er så mye stress om sex. Hva med å la det skje naturlig når det føles rett? La kjemien etc avgjøre Er du gal?? De kan jo ikke ha S E X! Da utnytter han jo TS på det aller groveste og verden går under... 6 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Det er et evig rot med heartlife. Jeg har ikke hell i kjærligheten... Jeg treffer alltid menn som vil hjem til meg så fort som mulig... Jeg får en haug med menn etter meg...... altfor mange.... Alle sier at jeg har så pent ansikt, og er så flott og spennende, og at de er kjempeinteresserte, men de virker så opptatt av å kysse, og klå på et altfor tidlig stadium. Og da ser jeg på at de ser på meg på en useriøs måte.... Det er skuffende. (...) Jeg er redd å ha han hjem her med det første.(...) Anonymous poster hash: 89a8b...bab Hva er det å være redd for? Jeg har lært av tidligere erfaringer. Det gjelder å finne ut hvem som er virkelig seriøs, og hvem som ikke er før jeg har sex. Vil ikke ha sex med feil mann. Jeg har testet meg , og er frisk, og lever før i sølibat enn å ha sex med et feilt menneske for tidlig. Er vel han som maser? De får finne ut av hva de vil. Er så mye stress om sex. Hva med å la det skje naturlig når det føles rett? La kjemien etc avgjøre Enig. Jeg må finne ut om han virker seriøs ut først Jeg vil gjerne se hjemmet hans først, for han har sett mitt en gang fort.. men vi hadde ikke sex. Greit: det kan jo være at han er seriøs som han sier, men jeg er usikker... Jeg kan droppe han. Men vil se dette litt ann først så jeg treffer han ute hele tiden..Og det har han gått med på , men han virker ikke fornøyd med det,, for han fortsetter å spørre om å komme på hjemmebesøk til meg. Endret 12. mars 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kan hende han synes det er koselig å være hjemme hos deg? Litt teit om han aktivt maser for å få et ligg... Hva slags mannfolk er det du møter da? Er det noe slags mønster siden de alltid virker useriøse? Kanskje du trenger å prøve å møte dem på andre plasser. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Kan hende han synes det er koselig å være hjemme hos deg? Litt teit om han aktivt maser for å få et ligg... Hva slags mannfolk er det du møter da? Er det noe slags mønster siden de alltid virker useriøse? Kanskje du trenger å prøve å møte dem på andre plasser. Jeg går rundt å lurer på hvorfor han ikke kan invitere meg hjem til seg i stedet? Hvorfor skal han absolutt hjem til meg?... Synes det er frekkt å invitere seg selv hjem til noen, slik som han gjør. Så nå er jeg veldig i tankeboksen. Alle har sine feil, og det kan jo være at han er grei ellers... Jeg holder han på avstand , og prøver å gå turer, ut å spise, osv. med han for å finne ut. Jeg vil forklare at jeg er redd å ha sex for tidlig, og at jeg synes at det er viktig å finne ut om man er seriøse mot hveandre. I søken om kjærligheten så er det ikke lett å vite hvem som er noe å samle på eler ikke.. Det gjelder å prøve å gå rolig frem , og finne ut. Jeg er skeptisk, men jeg kan ikke la skepsisen ta overhånd. Jeg må prøve å finne ut først. Hehe av og til får jeg lyst å gå på et kristent kontaktforum på nettet, er nok mer skikkelige folk der hehe. Eneste er at jeg ville bli gal av å høre på hans religiøse overbevisninger Han sier ikke at han vil ha sex. Han spiller seriøs... isåfall. Men jeg tenker han vil ha seg et ligg. . Jeg har opplevd å date en mann før som aldri ville hjem til seg.... Det viste seg at han var i seperasjon, og bodde fortsatt i huset med eksen. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle ta det. Jeg fikk beviser på at det var over. Han kom på besøk til meg, og jeg fikk han knappt ut av huset... Han begynte å leve på meg...pga hans desperate situasjon, med arbeidsløshet osv. Dette vil jeg ikke oppleve igjen!. Jeg treffer disse på nettet. Det kan jo være at de er seriøse, men jeg blir skeptisk. Jeg går langt mer forsiktig frem enn noensinne. Hehe, det er nesten slik at en mann må gifte seg med meg før han får sex Endret 12. mars 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja du kan jo alltids få tak i masse katter og leve med de når det er for sent Men er det virkelig så vanskelig å finne en god mann? Har norske menn forfalt så fort? Eller er det at du ser ut til å snuse fram de verste av oss? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Ja du kan jo alltids få tak i masse katter og leve med de når det er for sent Men er det virkelig så vanskelig å finne en god mann? Har norske menn forfalt så fort? Eller er det at du ser ut til å snuse fram de verste av oss? Hehe, ja hva skjer? Uansett. Beste er å gå forsiktig frem. Holde dem utenfor sexlivet, og bli kjent. Gidder de ikke å bli kjent med meg, uten å få sex, så er de ingenting å ha. Jeg er ikke på let etter en sexvenn. Jeg er på let etter kjærligheten med felles interesser, gleder og verdier Nå har jeg funnet en ny måte å gå frem på: Jeg prøver å gå på felles interesser. Gå ut å trene med de, spise osv. Prøver å finne ut av de. Og den som ikke er tålmodig får bare gå . Datetilbudene står i kø, så null problem for meg å få meg dater Jeg kan jo ikke bare gi opp drømmene mine fordi en ikke funker. Tilslutt kan jeg være heldig å finne drømmemannen min <3 Endret 12. mars 2014 av heartlife Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg synes egentlig at du tenker litt for mye og stresser med mange "smådetaljer". Siden du ser ut til å ikke ha et problem med å sjekke opp / tiltrekke menn så vil jeg anta at du ser bra ut , men det er tydelig at du gjør noe grundig feil siden du hele tiden møter på feil mann. Kan du beskrive deg litt grundigere enn det du har gjort før? Kan du beskrive litt hva du gjør til daglig? Hva er du opptatt av? Er du vegetarianer eller kjøtteter? Nå spør jeg litt for å få en bedre forståelse ovenfor hvem du er og hva som egentlig kan være problemet ditt når du er sammen med menn , er det noe konkret som er viktig for deg når du er sammen med en mann? Hvor viktig er det at han har en bra bil eller er det viktigere at bilen er familievennlig? Er det viktig for deg at han har en bra inntekt eller liker du selv også å jobbe? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg synes egentlig at du tenker litt for mye og stresser med mange "smådetaljer". Siden du ser ut til å ikke ha et problem med å sjekke opp / tiltrekke menn så vil jeg anta at du ser bra ut , men det er tydelig at du gjør noe grundig feil siden du hele tiden møter på feil mann. Kan du beskrive deg litt grundigere enn det du har gjort før? Kan du beskrive litt hva du gjør til daglig? Hva er du opptatt av? Er du vegetarianer eller kjøtteter? Nå spør jeg litt for å få en bedre forståelse ovenfor hvem du er og hva som egentlig kan være problemet ditt når du er sammen med menn , er det noe konkret som er viktig for deg når du er sammen med en mann? Hvor viktig er det at han har en bra bil eller er det viktigere at bilen er familievennlig? Er det viktig for deg at han har en bra inntekt eller liker du selv også å jobbe? Jeg har ingen problemer med å finne, og få kontakt med menn. Har altfor mange tilbud, at det går veldig i surr for meg. Så det er ikke et problem. Jeg får høre at jeg ser veldig pen ut. Og mange synes at jeg er lett å prate med. Og liker det. Men problemet er å finne en mann som er ærlig og seriøs. Jeg har et problem. Jeg har problemer å sette folk på plass. For jeg er redd for å virke frekk, freidig, eller fornærme noen. Det er en svakhet. Jeg bør bli mer direkte!!! Ellers taper jeg bare på det selv! Enkelte mennesker trenger å få en ærlig sann mening fra min side! Jeg har barn, som bor halvt hos meg. Største som har hendt meg i livet. Føler meg heldig med det!. Jeg har en fast jobb. Jeg elsker friluftsliv. Turer i skog, fjell og mark, sykle, naturopplevelser, idrett, reiser, film, musikk osv . Jeg er kjøtteter. Er ikke vegetarianer Når jeg er sammen med en mann så er det svært viktig at han er rolig, engasjert, men ikke for pågående. Blir han for pågående, som jeg ofte opplever blir jeg skremt. Jeg føler meg lett spist opp!. Det er viktig for meg at han liker friluftslivet, og noe felles idrett. Viktig at vi kan prate om alt, og at det ikke blir tungt. Viktig at han kan være en god potensiell mann. Jeg er ikke materialistisk, så det er ikke viktig at han har en bra bil. Men det er viktig at han klarer seg selv økonomisk. På lik linje til at jeg klarer meg selv. Jeg er ikke opptatt av at han har en bra inntekt. Men jeg er opptatt av at han klarer seg selv. Jeg ønsker meg en mann som vil gifte seg, og gjerne ha ett felles barn sammen. Jeg ønsker også å føle meg tiltrukket til mannen. Men ser ikke etter utseende i utgangspunktet, for jeg har ikke så høy selvtillit selv. Jeg ser etter et godt indre, og fine sunne verdier i livet Dette som jeg skrev nå sier alt om hvem jeg er Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ta gjerne å nevn aldersgruppe, er du 18-25, 25-35, 35-40, 40-60 eller 60+, ganske viktig å vite når man skal gi råd. Men siden du har nok av tilbud som du sier, start med å tynne ut utvalget. Aldri date noen som ikke har en jobb. Aldri date noen som slo opp med exen de siste 3 månedene. Aldri date noen som bor sammen med en annen person. Aldri date noen som har barn med andre kvinner. Aldri date noen som har eller har hatt problemer med alkohol eller narkotika. Start med disse enkle reglene, alt annet kommer senere, disse 5 kjørereglene først og så ser du hvor mye utvalg du har. All denne informasjon kan du enkelt få på en første date om ikke du vet det før. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror du treffer nett-datene dine for raskt IRL. For noen er det best å treffes med en gang, for andre er det bedre å bli litt kjent på nett først. Det ser ut til at du er typen som heller burde bli litt kjent på nett først, skriv frem og tilbake i noen uker før du bestemmer om det i det hele tatt skal bli noen første date, sånn at du virkelig føler du kjenner dem litt. Jeg har hatt noen nettvenner opp igjennom, som jeg deretter har truffet - både etter uker og år - og man kan bli bortimot like godt kjent på nett som in the flesh. En ekstra fordel med dette er at du får styrt unna de som bare vil ha sex - de vil alltid presse på for tidlige møter - godtar de å ha lange nettsamtaler i uker før dere treffes, er det større sannsynlighet for at de er ute etter mer enn sex. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg tror du treffer nett-datene dine for raskt IRL. For noen er det best å treffes med en gang, for andre er det bedre å bli litt kjent på nett først. Det ser ut til at du er typen som heller burde bli litt kjent på nett først, skriv frem og tilbake i noen uker før du bestemmer om det i det hele tatt skal bli noen første date, sånn at du virkelig føler du kjenner dem litt. Jeg har hatt noen nettvenner opp igjennom, som jeg deretter har truffet - både etter uker og år - og man kan bli bortimot like godt kjent på nett som in the flesh. En ekstra fordel med dette er at du får styrt unna de som bare vil ha sex - de vil alltid presse på for tidlige møter - godtar de å ha lange nettsamtaler i uker før dere treffes, er det større sannsynlighet for at de er ute etter mer enn sex. Ta gjerne å nevn aldersgruppe, er du 18-25, 25-35, 35-40, 40-60 eller 60+, ganske viktig å vite når man skal gi råd. Men siden du har nok av tilbud som du sier, start med å tynne ut utvalget. Aldri date noen som ikke har en jobb. Aldri date noen som slo opp med exen de siste 3 månedene. Aldri date noen som bor sammen med en annen person. Aldri date noen som har barn med andre kvinner. Aldri date noen som har eller har hatt problemer med alkohol eller narkotika. Start med disse enkle reglene, alt annet kommer senere, disse 5 kjørereglene først og så ser du hvor mye utvalg du har. All denne informasjon kan du enkelt få på en første date om ikke du vet det før. Er enig i at vedkommende bør ha jobb..... Jeg mistenker at vedkommen som jeg dater... mangler fast bosted...? ! ?......Eller bor han hos familie.... . mye tanker.... Det er noe som skurrer når vedkommende inviterer seg selv hjem til meg..... Også sier jeg: Vi kan finne på noe annet, for jeg har en opprydning jeg driver med, i leiligheten. Han har halv stilling i jobben....og søker ikke jobb? Det er rart... for når en har kun halv stilling skulle en tro at en ønsket seg en mer fulltidsjobb....... Kanskje jeg skal prøve å spørre han litt ut om dette med bostedet hans... Han har sagt at han har egen leilighet, men hvorfor vil han bare hit? Jeg har tre mulige årsaker til det: 1. at han vil bruke mitt hjem for han er egentlig ikke interessert i et slikt type forhold jeg vil ha. 2. at han bor hos foreldrene eller slekt , fordi han er økonomisk ute å kjøre.... 3. at han ikke tenker så langt.... En ting er sikkert: Han får ikke komme hjem til meg før jeg finner mer ut. Jeg har gått feil frem, ser jeg. Jeg skulle gjort som dere skriver: Skrive en stund på nettet, og kartlegge mer. For jeg husker ikke hva vedkommende skrev... på nettet... for jeg skrev med så mange..... En ting er sikkert.: Jeg får høre at bildene og profilen min på nettet er helt topp, og kunne gått på mange dater hver dag om jeg ville. Det er nok lurt å bli godt kjent på nett... for faktisk... så tror jeg at nettet er en fin plass å finne ut av viktige ting på. For dere ser jo nå: Nå sitter jeg her, og aner ikke hva daten min vil i livet, for jeg husker ikke hva vi skrev sammen før..... Jeg vurderer å dumpe han.... Men tenkte å ta en prat med han på telefon i morgen, og mulig gå en tur for og snakke med han for å finne ut mer av dette på fredag. Synes dere at dette med at han inviterer seg selv hjem til meg... og ikke viser hjemmet sitt er god dumpegrunn ( han har sett leiligheten min en gang før, jeg har ikke sett hans..... ) ? Endret 12. mars 2014 av heartlife Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det at noen inviterer seg hjem til andre betyr ikke nødvendigvis at de har noe å skjule selv - Jeg kunne gjort det av 2 grunner jeg kommer på i farta: -At det var mer beleilig eller praktisk (jeg har bil du har ikke, jeg skal forbi uansett, etc etc) -For å gjøre det enklere for deg å si ja, det er endel hinder og unnskyldninger som forsvinner med en gang man tilbyr seg å komme hjem til noen. Jeg ser det ikke selv som frekt å invitere meg til andre, eller når de gjør det til meg (jeg snakker nå om familie, venner, etc). Jeg er glad for at folk inviterer seg selv hjem til meg fordi jeg er så dårlig på å invitere selv, at da hadde jeg aldri fått besøk. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det at noen inviterer seg hjem til andre betyr ikke nødvendigvis at de har noe å skjule selv - Jeg kunne gjort det av 2 grunner jeg kommer på i farta: -At det var mer beleilig eller praktisk (jeg har bil du har ikke, jeg skal forbi uansett, etc etc) -For å gjøre det enklere for deg å si ja, det er endel hinder og unnskyldninger som forsvinner med en gang man tilbyr seg å komme hjem til noen. Jeg ser det ikke selv som frekt å invitere meg til andre, eller når de gjør det til meg (jeg snakker nå om familie, venner, etc). Jeg er glad for at folk inviterer seg selv hjem til meg fordi jeg er så dårlig på å invitere selv, at da hadde jeg aldri fått besøk. Ja, det er jo ikke sikkert at han mener noe galt i det... Han har bil, jeg har ikke bil.. Men uansett så blir jeg skeptisk siden jeg ikke har sett hjemmet hans ennå, og han har sett mitt engang. Vi har datet i to uker nå, men vurderer å fortsette å møte han utenfor hjemmet... Jeg vil ikke ha sex før jeg vet mer om han... Det har jeg bestemt meg for :. Problemet er når det er surt og kaldt ute som i dag.... Dvs hvor skal vi gjøre av oss? ... Dyrt å gå ut å spise hele tiden... men han får tåle å gå tur selv om det er surt vær hehe Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Dere trenger da ikke ha sex fordi om dere er hjemme? Det går an å gjøre klinkende klart og likefrem på forhånd om man bare vil. "Vi kan godt se en film eller ta en kaffi hos meg..! Men for min del er vi fortsatt i bli-kjent-fasen, bare så du ikke får noen falske forhåpninger :)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå