Eriksendrul Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har aldri hørt om ActiveX før nå i dag og skjønner ikke hva dette er, Hva er feil og evt åssen fikser jeg dette ? Jeg har ikke merket noen endring på datamisken sin ytelse eller utførekse av noen programm så for meg virker denne advarselen tom. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvis du stoler på siden kan du hadde den til i "trusted sites " i ie nettleseren. Da vil activex tillates. Hvis du derimot er usikker eller ikke stoler på nettsiden må du ikke gjøre det, du kan bli infisert av virus/trojanere og slikt . Goolge microsoft activex Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jeg fikk samme problem i dag jeg og! Men jeg fikk bivirkninger, PCen min begynte å lagge, noe den aldri har gjort før Endret 9. mars 2014 av Bunga Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Hvis du stoler på siden kan du hadde den til i "trusted sites " i ie nettleseren. Da vil activex tillates. Hvis du derimot er usikker eller ikke stoler på nettsiden må du ikke gjøre det, du kan bli infisert av virus/trojanere og slikt . Goolge microsoft activex det er ingen spesielle sider dette skjer på og jeg kan ikke trykke på noe annet en OK , og det kommer ikke noe opp i Nettlesern, men igjen så skjønte jeg ikke en dritt av hva du mente og ja jeg har googla men da sa meg fortsatt ingen ting om hva det er og hvorfor det kommer opp, jeg har brukt opera siden min dag 1 på internett og aldri sett dette før Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) ActiveX kontroll har vært i Microsofts nettlesere siden 1996. Ikke vanskelig å google frem informasjon om hva det er. https://www.google.no/search?redir_esc=&client=tablet-android-samsung&hl=nb-NO&safe=images&oe=utf-8&q=microsoft%20activex&source=android-browser-suggest&qsubts=1394401751935&devloc=0#hl=no&lr=lang_no&q=hva+er+activex+kontroller&tbs=lr:lang_1no Med justere innstillinger mener jeg dette http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/help/genuine/ie-activex Du bør egentlig unngå eksterne web sider som bruker activex kontroller. Det er fremdeles mye brukt i intranett løsninger i bedrifter. Endret 9. mars 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå