Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har du noensinne avvist ei pen dame/ mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 ganger, så vidt jeg kan huske.

- På vgs(da jeg var 17), avviste jeg ei pen 15 år gammel jente som ville miste jomfrudommen sin til meg. Jeg følte meg ikke klar. Dessuten var hun ikke lovlig...
- Da jeg studerte i utlandet(20 år gammel) avviste jeg ei dame med store, fantastiske pupper. Hvorfor? Fordi hun hadde kjæreste. I'm not a home wrecker.
- Da jeg var 21 eller 22, avviste jeg ei kjempepen asiat på klubb. Grunn? Jeg satt allerede å klina med ei annen jente. Jeg var bare en tur på do, og ble "stoppet" på tilbakeveien. Jeg angrer litt i ettertid, ettersom jeg ikke hadde lovet den andre jenta noe. Men selv om vi bare hadde kjent hverandre i noen minutter, så føltes det feil å bare hoppe videre fordi noe "bedre" kom på bordet.

De andre gangene jeg har avvist jenter, så har de ikke vært fullt så attraktive.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Yes. Bra utseende er ikke nok.

For meg er det heller ikke en forutsetning Jeg trodde lenge det var det og hatet meg selv for å ha bøyd meg for populærkulturens klamme idealer. Godt å konstatere at personlighet er viktigere når det gjelder tiltrekning, så som vennskap :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Jepp det har jeg faktisk.. Og skal til med å avvise en ganske snart nå. At man er kjekk/pen/deilig en bare så langt, og mange synes og tro at kjemi ikke spiller noen stor rolle da.. WRONG!!

Menn med utseendet med seg er også veldig ofte ikke seriøse med dating, vil gjerne bare ha seg kan det virke som. Sånn oppførsel er jo greit å luke ut..

Min mening er at menn med normalt utseende jobber mere med saken. Og at de gjerne ser mere etter noe langvarig.

Samtidig, man kan ikke være sammen med noen i et forhold om ikke kjemi og personligheter stemmer overens.. Da hjelper det ikke samme hvor deilig partner er.. Annet enn i senga da..

Har man tiltrekning mot hverandre i personligheter så vil jo den seksuelle tiltrekningen komme ganske så naturlig også :)

Bare et syn fra ei som er ny i datingverden igjen men sett litt av hvert likevel..

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Altfor mange ganger, og jeg angrer en del. Greide en gang å si nei takk når en jente på nasch spurte om jeg ville sove med henne! Selv om jeg egentlig ville det. Noen ganger når jeg kommer i snakk med jævlig hotte jenter, greier jeg ofte ikke å skjønne hvordan de kan finne meg interessant. Forsåvidt forbedret seg litt nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...