Xanman Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Ingenting å tape her. Håper vi går ut i 100 og i hvert fall får en underholdende kamp. Ønsket lag: Fabianski Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Rosicky - Flamini Chambo - Özil - Cazorla Giroud Endret 9. mars 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Vi taper og det er helt greit for min del. Håper bare vi spiller en respektabel kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Håper på en festelig kamp med mange mål og generell trivsel. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Ønsket lag: Szczesny *bilde* Woops, fikset det nå. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ingenting å tape her. Håper vi går ut i 100 og i hvert fall får en underholdende kamp. Ønsket lag: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Rosicky - Flamini Chambo - Özil - Cazorla Giroud Må si meg litt uenig i ønskene dine. For det første håper jeg ikke vi starter Koscielny i denne kampen. Vermaelen spilte bra mot Everton, og burde få en kamp til. På den måten risikrer vi ikke en spiller vi er ekstremt avhengig av å ha fit resten av sesongen, samtidig som vi gir backupen vår viktig kamptrening om noe skulle skje med Koscielny. For det andre håper jeg ikke Rosicky starter. La Arteta/Flamini gjøre grovarbeidet i kampen, og putt på Rosicky senere. Kan snu kampbildet hvis han kommer fra benken og begge lag begynner å bli slitne. I tillegg sliter han seg ikke ut, og er klar for Spurs-kampen. Til slutt håper jeg vi starter med Sanogo. Kommer til å bli en slitekamp for spissen, og greit å la Sanogo jobbe rævva av seg i 60-70 min før vi putter på Giroud. Han var god når han kom på mot Everton, så kan håpe på en lignende effekt. Føler han kan utrette mer om han slipper å slite med to stoppere i 90 min i en kamp som dette. Fab Sagna - BFG - TV5 - Gibbs Flamini - Arteta Ox - Ozil - Cazorla Sanogo Hiv innpå Rosicky for Ox/Arteta, Gnabry/Podolski for Cazorla og Giroud for Sanogo. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Ser poengene dine, men tror "mitt lag" har større sjanse til å score flere mål. Hvis vi har ambisjoner om å avansere, kan vi ikke stille med vår nest beste spiss, vår tredje beste stopper og en midtbaneduo uten offensive fiber. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Frustrert over at vi knuste erkerivalen deres? Gøy å se at andre supportere begynner å skjelve over at vi kan ende trofetørken. Endret 9. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør. Hvis du har mer enn 5 hjerneceller håper du på det stikk motsatte, at Arsenal gruser Bayern og avanserer, sånn at ditt overpresterende Liverpool har større sjanse for å ende over oss på tabellen. 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør. Skuffende at du ikke lar oss gjette denne gangen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Frustrert over at vi knuste erkerivalen deres? Gøy å se at andre supportere begynner å skjelve over at vi kan ende trofetørken. Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør. Hvis du har mer enn 5 hjerneceller håper du på det stikk motsatte, at Arsenal gruser Bayern og avanserer, sånn at ditt overpresterende Liverpool har større sjanse for å ende over oss på tabellen. Håper Bayern gruser Arsenal langt nedi støvlene, noe som jeg regner nesten med at de gjør. Skuffende at du ikke lar oss gjette denne gangen. Det var ikke mere som skulle til før lunta ble tent, skjønner jeg... Kan kjenne lukten av svidd hud helt hit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Oddvar Moen er dommer. Like spennende hver gang nordmenn har ansvaret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 31 innlegg med persondiskusjon, Liverpool-snakk og annen OT forsvant fra tråden. Husk at dette er en kamptråd for Bayern-Arsenal. Generell diskusjon rundt PL kan dere ta i puben eller lignende tråd. Reaksjoner på dette taes på PM og ikke i tråden. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Vanvittig hvor ofte engelsk media henger seg opp i dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 For Chelsea sin del er det beste om Arsenal vinner her, hvor de møter Olympakos i neste runde, som de også kommer seg videre fra. Før de møter Real Madrid i semien og blir slått på hodet og rævva ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Gir opp Viasat... Ikke engang i dag viser de Bayern - Arsenal. Brenn! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Om noen vet om bra streaming-sider, tips meg gjerne på PM. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Gir opp Viasat... Ikke engang i dag viser de Bayern - Arsenal. Brenn! Enig. Hadde håpet de skulle bytte om nå, men den gang ei. Money talks (og skryte opp tysk fotball mtp. hva Fjørtoft og Bratseth konstant prater på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå