Nordmann3 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har en samsung galaxy s3 og har lastet ned app hvor man kan bruke til å registrere hvor man går og i tillegg kan man bruke mobilen som kart. Jeg har 4G. Jeg lurer på på om det koster noe å bruke gps? Må man ha 4G på i tilleg/er det dette som koster penger? Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Nei, du kan slå av data og gps vil fungere helt fint. Programmene du bruker kan imidlertid (ønske å) bruke data for å laste ned kart, synkronisere økter osv, men det er snakk om ganske små datamengder. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 GPS koster ikke noe, men det kan tenkes at appen også laster inn kart fra nettet; det vil (avhengig av abonnement) koste. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det går helt sikker ann å laste ned kartene og ha de liggende på telefonen, slik at appen ikkje bruker data i det hele tatt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Google sin kart-app lar deg i alle fall lagre deler av kartene på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå