mikke92 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Hei. Har en audi a4 1,9 tdi gått 270 000 2001 mod. Har vor nokken få gonger der eg ha komt opp på 3000 omdreininger så er det som om turboen slutter og fungere. Den blir velldig daff og kåmmer seg så vitt opp i fart. Når dette skjer så stopper eg og starter på nytt, da bruker det å gå over. Eller så ha det samme skjedd viss eg ikke gløder onkli før start. Nå i natt så skjedd det samme, men når eg stopoet og startett så var det sån fortsatt. Av og till kjennes det ut som turboen bynner og dra litt men sjeldent. Er det noen som har vert borti noe lignenede? Usiker på framgangsmåten for å finne ut noe. Endret 10. mars 2014 av mikke92 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Diagnoseverktøy er en fin start. Se om det er noen feilkoder. Lenke til kommentar
mikke92 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Okei, skal å låme en pc og koble opp på bilen i morgen ettermidag. Lenke til kommentar
mikke92 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Også eventuelt på leting etter oppgraderinger tiø ny eller større turbo. Om noen har noe forslag. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Høres ut som motorstyringfeil, en feilkodeavlesning vil, som nevnt, være rett sted å starte. Forøvrig ville jeg ikke byttet turbo dersom det ikke var nødvendig, du har en bil som har trillet ganske langt allerede, og det er vanlig at å øke effekten på slike motorer, da vil være "slutten". Flott om du redigerer førstepost, retningslinjene sier at du skal skrive på bokmål eller nynorsk, dialekt eller slang er ikke tilatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå