Antihero Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 http://216.119.93.139/laptops/hollywood/fe...tures/index.htm Det er den tøffeste og beste bærbare pcen jeg har sett. *drewl* (virker litt apple ripoff de menyene og sånn, eller er det bare meg?) Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 ja, men det rare med den siden der, alltså www.go-l.com, alt de gjør parodierer apple. Selv synes jeg de stasjonære på den siden ligner en sædbank fra fremtiden. Det diskuteres mye om den siden er seriøs. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 LOL, seff er dem seriøse, disse har holdt på i lang tid nå, og har startet utviklingen av egen teknologi. feks PuRam, en HD laget av Flash minne , dvs en boot tid på WinXP på mellom 5-10 sek. totalt (medregnet bios og alt slikt) Prisene, derrimot, er noe stive....... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Er denne siden er bare lureri? Bare noen som vil ha morro? It's for real! It's all fake Jeg vet ikke, rimelig expencive shit! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke vet jeg, men det kan virke som om noen er i Lalaland, sitt eget drømme univers Lenke til kommentar
eberland Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For meg ser dette ut som en tilbakegang for bærbare datamaskiner. Vi ender jo opp med maskiner på størrelse med monstre vi husker fra tidlig 90-tall, såkalt "slepbare-maskiner".... Hvem gidder å drasse rundt på en så stor og tung greie? En desktopp prosessor hører ikke hjemme i en bærbar! blir garantert varmt og bråkete! Skal du se en film i Widescreen - kjøp prosjektør Skal du ha mange poeng i 3Dmark - Kjøp en heftig stasjonær.... Nei. Takke seg til Centrino maskiner Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For meg ser dette ut som en tilbakegang for bærbare datamaskiner.Vi ender jo opp med maskiner på størrelse med monstre vi husker fra tidlig 90-tall, såkalt "slepbare-maskiner".... Hvem gidder å drasse rundt på en så stor og tung greie? En desktopp prosessor hører ikke hjemme i en bærbar! blir garantert varmt og bråkete! Skal du se en film i Widescreen - kjøp prosjektør Skal du ha mange poeng i 3Dmark - Kjøp en heftig stasjonær.... Nei. Takke seg til Centrino maskiner Hva med folk som behöver mye kraft og som flytter på seg kanskje 2 ganger i mnd da? Da vil jo en sånn maskin väre perfekt! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For en kopi! Synes dere ikke at dette ligner litt? http://www.apple.com/powerbook/index17.html Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For en kopi!Synes dere ikke at dette ligner litt?http://www.apple.com/powerbook/index17.html Hvis du ville etterligne noen. Hvem ville du etterligne? Targa eller Apple? :wink: Reagerer forsåvidt ikke på rip-off`en av apple, men som andre reagerer jeg på at de har en 3.2Ghz p4 inni... det må bli sinnsykt varmt. Kanskje kan man steke seg egg & bacon på den når man er på tur? DrErling Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg ville hverfall ikke sittet med den på fanget... *stekt "bacon"* Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vel, for meg virker dette som tull. Så rask prosessor i en så liten maskin. Vanligvis bruker maskiner med slike prosessorer å være store som dyr (og da snakker vi elefanter og flodhester) ... [EDIT]: Skriveleif ... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er jo bare en stor bløff. Hvis ikke, så blir de saksøkt av apple ganske fort..De kaller til og med "desktop'en" deres for "macH" Og når jeg bare leste over litt kjapt, så så jeg masse de rett og slett bare har copy/paste over fra apple sin side. Det er jo apple ripoff deluxe. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det der var jo en Powerbook 17" kopi. Til og med nettsiden er en kopi av apple sin.. Men Powerbook er renere i linjene og penere. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det der var jo en Powerbook 17" kopi. Til og med nettsiden er en kopi av apple sin.. Men Powerbook er renere i linjene og penere. Jepp! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ser jalla ut, men er ikke nødvendigvis en bløf; se på denne maskinen fra Whitebox: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...ify&nComputer=8 Ligner ikke den litt? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vet ikke om det er bløff eller ikke, men er det noen som har hørt om andre maskiner med 2048*1536 oppløsning på en 15" LCD? http://216.119.93.139/laptops/studio/specs/index.htm Disse maskinene har jo i hvert fall _sinnsyke_ specs Er det forresten noen som _leverer_ 60GB 5400rpm disk med 16MB cache? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå