Gå til innhold

svart bukse for menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv går jeg stort sett kun i svart dongeri, varierer av og til med blått. Synes svart er ekstremt andvendelig og det går til det meste, som også normen tilsier. Svart og hvitt, de "fargeløse", går med alle andre farger.

Selv har jeg kjøpt de fleste mine bukser på klesbutikker a lá Carlings eller Jack & Jones, funker bra. Koster alt fra 300 til 1300kr buksen, men det er jo snakk om kvalitet så de varer lenge. Om du kjøper kullsvarte bukser så bør du ikke vaske dem, da de fort kan falme litt i fargene og bli mer gråaktig. Det du isteden kan gjøre er å vaske med klut om du får synlig søl på dem av typen tomatsaus, og ellers legge dem i fryseren med jevne mellomrom for å drepe bakterier. (Dette er ikke kjerringråd fra meg, det er tips jeg har fått fra flere hold i butikker etc).

Om du er nøye på pris men fortsatt ønsker kvalitet kan du jo finne/prøve bukser i butikken og søke dem opp på f.eks. ebay og kjøpe dem der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hører ikke til?

 

Her inne hører ikke svarte sko, bukser, gensere, jakker, dresser eller noe annet som er svart til. For det finnes noe som er mer anvendelig. Kanskje utenom tux.

 

Hører kanskje ikke til her inne, men i en herregarderobe - der hører sorte bukser til - helt klart.

Sorte sko også, sort dress likeså.

 

Sort genser og sort jakke er jeg langt mer skeptisk til i en herregarderobe. Det blir fort for dystert. Men man skal aldri si aldri, for det handler hele tiden om hva en setter sammen med det sorte.

Lenke til kommentar

Bukser i sort rådenim kan være ganske kule og fader til en ganske pen gråfarge over tid. Problemet er at de ikke passer inn med noen av skoene jeg har, ettersom jeg ikke synes brune sko er spesielt pent til sorte bukser. Kan se for meg at det funker med sorte Red Wings eller New Balance, f. Eks.

Lenke til kommentar

Svarte bukser hører selvsagt med i enhver herregarderobe.

Helt enig og det er derfor jeg gjerne ville kjøpe en, mange ganger jeg skal gå på fest kunne jeg tenkt meg en svart bukse slik at jeg kunne gått med en kvit skjorte og en svart bokse. Har ikke så mange bokser som passer til dette, og som du sier er det greit å ha en svart bokse i samlingen sin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...