Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gruver meg bestandig til jeg skal klippe meg der jeg bor. Det er 2 ting som gjør at jeg gruver meg. Det ene er at det koster 440 kroner og det andre er at jeg aldri blitt fornøyd der.. Så en kompis av meg har startet å klippe seg selv og jeg vurderer å gjøre det samme. Men jeg har et lite problem, jeg liker ikke å ha så lite hår, så jeg lurer om noen vet om en maskin som ikke klipper håret så kort. Fint å hatt ca 5 cm på hodet :) Eller har noen andre tips, hvert ganske praktisk om man kunne klipt seg selv, spart meg for MASSE penger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så lett å få et fint resultat med maskin når du skal opp i slike lengder. Det kan også fort se litt merkelig ut om du kjører 5 cm på hele hodet...i hvert fall på meg.

 

Edit: Det ser ut til at de fleste med litt lengde på går til 42 mm. Da vil det ikke gå lang tid før håret ditt er 50 mm.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Skal du klippe deg selv så anbefaler jeg 3mm eller kortere.

Blir man ikke veldig snau da? 3mm er nok på sidene men på toppen? Klipper du deg selv? og hva bruker du på sidene i forhold til oppå¨?

Endret av Wuldig
Lenke til kommentar

 

Skal du klippe deg selv så anbefaler jeg 3mm eller kortere.

Blir man ikke veldig snau da? 3mm er nok på sidene men på toppen? Klipper du deg selv? og hva bruker du på sidene i forhold til oppå¨?

 

 

Skift frisör..

 

Ikke klipp deg på sånne handlesenter osv, dyrt der og ofte unge uerfarne folk. Det du gjör er å finne en frisör som holder til på gata. Det er rimeligere og også ofte mer erfarne folk.

 

Skifter frisör jeg også, var en fyr som snakket hele tiden, tåler ikke sånt... dessuten var han dyr og klippet dårlig. Så jeg byttet, null problemer og mye mer fornöyd med både pris og klipp.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

 

Skal du klippe deg selv så anbefaler jeg 3mm eller kortere.

Blir man ikke veldig snau da? 3mm er nok på sidene men på toppen? Klipper du deg selv? og hva bruker du på sidene i forhold til oppå¨?

 

 

Skift frisör..

 

Ikke klipp deg på sånne handlesenter osv, dyrt der og ofte unge uerfarne folk. Det du gjör er å finne en frisör som holder til på gata. Det er rimeligere og også ofte mer erfarne folk.

 

Skifter frisör jeg også, var en fyr som snakket hele tiden, tåler ikke sånt... dessuten var han dyr og klippet dårlig. Så jeg byttet, null problemer og mye mer fornöyd med både pris og klipp.

 

Har et lite problem der, bor på en liten plass så er ikke så mange å velge mellom..

Lenke til kommentar

Jeg klipper håret mitt selv, men jeg har det helt ned. Dersom jeg mot formodning skulle gått for en sveis med lengde, så hadde jeg gått til frisøren. Har sett et par "jeg skal klippe mitt eget hår i fasong"-frisyrer, og uten unntak ser det ut som om man har hatt et ublidt møte med en gressklipper. Kan sikkert bli fint, men da bør du i det minste lære deg det av noen.

Lenke til kommentar

Hahaha, har nok ikke det :p Her har vi kunn ei stor dame som klipper skeift for over 400 kroner..

Hva med å alliere deg med kompisen din?

Har vurdert det, men vet ikke om jeg vil ha det så kort som han, han klipper seg nesten skallet..

 

~5cm med maskin er nok en håpløs løsning iallefall, har hatt en kompis til å klippe meg noen ganger, da ca 2cm.

Lenke til kommentar

 

 

Skal du klippe deg selv så anbefaler jeg 3mm eller kortere.

Blir man ikke veldig snau da? 3mm er nok på sidene men på toppen? Klipper du deg selv? og hva bruker du på sidene i forhold til oppå¨?
jeg klipper meg selv. Men jeg bruker bare maskinen på det korteste over det hele. Prøver jeg på noe annet blir det ikke bra. Men er sikkert mange som er flinkere enn meg til det. Bruker jeg kam på maskinen som gir resultat på over 3 mm så synes jeg det ser ujavnt ut. 3 mm er ganske snaut men hvis du har tett hårvekst og riktig hodefasong så kan det se ganske greit ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...