spamex Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hei Jeg fikk som oppdrag å sette sammen en gaming pc til en venn. Det er lenge siden jeg har gjort dette og er ikke helt sikker på hva som er det beste. Han ville gjerne at den ikke skulle være så stor så for meg mATX hovedkort da. Håper noen kunne ha sett over og kanskje kommet med noen tips og forbedringer. - WilliamMJ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 En litt og større PSU PSU er super viktig i en PC, anbefaler å lese litt i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444&page=7 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ville også heller ha kjøpt en Evo 212 og brukt de ekstra pengene til et Z87 Hovedkort sånn at han kan overklokke om han vil ha litt mer gratis ytelse Lenke til kommentar
Faller Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Skal pcen overklokkes siden du har valgt en ulåst CPU? Hvis ja, så må du bytte hovedkort siden B85 ikke støtter overklokking. Mvh Faller Lenke til kommentar
Tovubek Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 https://www.komplett.no/asus-maximus-vi-gene-socket-1150/782433#!tab:reviews Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk for tips Visste ikke at det hovedkortet ikke fungerte til overklokking. Han vil gjerne ligge under 10k, så om noen kunne ha sett om det hadde gått å få en pc som kan game BF4 og nyere spill bra så hadde det vært flott Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter innenfor skjermkort, hovedkort og PSU. - WilliamMJ Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Forslag fra Dustin home: Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Skal pcen overklokkes siden du har valgt en ulåst CPU? Hvis ja, så må du bytte hovedkort siden B85 ikke støtter overklokking. Mvh Faller Dette blir viktig, samt ville jeg byttet PSU, 650W helst. PSUer varer en stund og da gir du deg selv litt rom for oppgradering også. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Forslag fra Dustin home: Takk for tipset Det så bra ut, men jeg vet at han har helst lyst på Nvidia skjermkort selv om dette trenger ikke å være det beste valget. Skal vise han denne lista og se om han er fornøyd - WilliamMJ Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Mitt forslag fra dustinhome.no. Maks gamingytelse for under 10K inkl frakt. Skulle ikke 180gb holde (noe det gjør i de fleste tilfeller, med mindre han laster ned masse filmer etc - så kan man alltids slenge inn en harddisk på et senere tidspunkt. Alternativt bytte grafikkortet med et GTX 770, og legge pengene i en fullverdig og lovlig windowslisens, samt harddisk. Endret 11. mars 2014 av fflex Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Hei Så på listene dere har anbefalt og satt sammen denne her pcen: - WilliamMJ Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Du kan ikke bruke m-ITX kabinett til m-ATX hovedkort. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Du kan ikke bruke m-ITX kabinett til m-ATX hovedkort. Bra observert La ikke merke til det. Har du eller noen andre noen cube-kabinett som dere anbefaler? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Dette skal være bra, men ganske stort http://www.dustinhome.no/product/5010757566/cooler-master-haf-xb-evo-black/ Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Corsair 540 er eit veldig bra cube-kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå