Gå til innhold

Equalizer - Samsung/Android

Anbefalte innlegg

Hei,

Godt mulig dette er besvart andre steder i forum, men finner ingen umiddelbar tråd omkring dette.

Etter at jeg kjøpte Samsung Note 3 med Android 4.3 så klarer jeg ikke å finne noen equalizers som fungerer på mobilen og merker det seriøst påvirker musikkopplevelsen min :)

Da tenker jeg på type standalone apps som virker globalt på mobiltelefonen og ikke equzlizers som er integrerte i diverse musikkspiller apper. Prøver å få equalizer til å fungere både på Wimp/Spotify og så videre.

Virker via Google som at flere har dette problemet, men har så langt ikke funnet noen fix på dette.

Er det noen som kjenner til problemet og vet om en "workaround"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja hør på musikken som den er ment til å høres på, ikke ødelegg den med egene EQ innstillinger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor er det sprøyt? hvorfor skal folk bruke lang tid på å få til en lydbilde som du skal ødelegge etter på

Lenke til kommentar

Lydbilde på hva? Live? På det fete anlegget på hi-fi klubben? På en mobiltelefon? Ved bruk av plugger? Ved bruk av Koss portapro? Ved bruk av Beyer-Dynamics? Inne i ett stille rom? På farta i storbymiljøet? Og ikke minst...personlige preferanser? Svaret ditt er bare trolling ift mitt spørmål, det var alt jeg mente...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...