Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lurer på om jeg skal ha meg en BMW 1-serie

Anbefalte innlegg

Jeg må etter hvert ha meg en ny bil og vurderer da en BMW 1-serie. Tenker å kjøpe brukt for rundt 100 000 - 150 000. I den forbindelse vil jeg gjerne høre deres meninger angående hva jeg burde velge når det kommer til motor, girkasse (manuell/automat) og utstyr. Hvor langt burde jeg akseptere at den har kjørt? Noen årsmodeller jeg burde prioritere?

Jeg kan også ta i mot tips på andre biler. Ingen ting er bestemt. Jeg trenger en bil jeg har lyst til å kjøre med plass til barnesete og barnevogn. God svingradius er viktig om det er litt størrelse på bilen (trang garasje). Ikke over 150 000 kr, helst nærmere 100 000 kr.

Takker for svar...

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En 118D med 6-trinns manuell fra ca. 2005 er vel ganske grei?

Jeg hadde prøvd å finne en som har navigasjonsskjerm og parkeringssensorer, veldig kjekt i trange områder hvor hindringer rundt bilen blir skissert på skjermen.

Det er ikke mye plass i baksetene og bagasjen, men et barnesete og barnevogn bør du greie å stappe inn der.

Lenke til kommentar

Jeg tror plassen blir grei nok, men jeg har jo ikke prøvd. Vi har uansett en større bil til de større utfluktene.

Navigasjon kan jeg ikke se for meg at jeg trenger, men et minus er det jo selvfølgelig ikke. Parkeringsensorer har jeg imidlertid hatt lyst på en stund...selv om jeg ikke har for vane å rygge på ting.

Er det forresten noen som har erfaring med 1-serie på vinterføre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...