AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har en date, som jeg dater fast. Han ønsker å treffes hver dag.... Jeg har barn, det har ikke han..... Jeg lovet han å treffe han senere i dag.... Og nå blir jeg litt sliten for jeg føler at jeg ikke bør stikke fra barnet mitt selv om det er 12 år, hver eneste kveld.... Og nå skal barnet til faren i morgen, Kan jeg avlyse daten og skrive en grei grunn? Noen som har ide hvordan jeg skal ta dette uten å fornærme daten ? Anonymous poster hash: 11c63...243 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Du kan si følgende; "Jeg må hjelpe ungen med lekser i kveld, da hun ligger en del etter, så det passer ikke så godt likevel i dag. Jeg vil møte deg i morgen istedet, om det passer deg?" Det er lov å ta en liten hvit løgn, altså 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Eller bare si det som det er? Hvis det skal være noe fremtid for dere er det like greit at han får vite hvordan livet med barn er først som sist. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zakke Skrevet 9. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. mars 2014 Går sikkert greit det, heartlife 16 Lenke til kommentar
norasofie Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Herregud; jaaaaaa! Du kan så klart avlyse en avtale så "enkelt" som en date. Hadde det vært noe mer formelt som "sorry, jeg kan ikke bli med deg i bryllupet i dag, jeg er så sliten", så hadde det passet bedre å ta seg sammen for hans skyld. Men om dere i tillegg treffes så ofte, så er det intet problem å avlyse. For min del er det jo avgjørende at daten min også tåler dette! Nyt dagen med god samvittighet og kos deg med barnet ditt 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Går sikkert greit det, heartlife hahaha, her var jeg nevnt igjen . Skummelt! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Må da være mulig det ja. Du har jo barn. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Selvsagt kan du avlyse. Jeg går utfra at du ser for deg at barnet ditt skal være en del av din fremtid. Da er det viktig at du prioriterer det like mye som daten, ellers blir ting fryktelig vanskelig om dere eventuelt skal flytte sammen alle tre. Jeg er selv stefar til en jente (hun er godt voksen nå) som var 11 når jeg ble sammen med moren hennes. Det var ikke lett å være min kone der, men vi fant ut av det. Og nei, jeg forventet aldri at hun skulle prioritere meg foran barnet hver dag. Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Og nei, jeg forventet aldri at hun skulle prioritere meg foran barnet hver dag.Om du som mann treffer ei dame som (over tid) alltid prioriterer en deg foran ungen sin så bør du ane uråd. Det er noe galt fatt. Krever du som kjæreste å alltid bli prioritert over barna fortjener du ikke plassen som kjæreste. TS; Helt legitimt, bare si ifra at du skal være sammen med kidsa. Blir typen gretten så dropp ham, fyren er mer egoistisk enn godt er. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvorfor kan ikke du lage middag og be han hjem til deg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvorfor kan ikke du lage middag og be han hjem til deg? Alenetid med barnet er jo også viktig . Han hun dater må jo tåle å ikke se henne en eller to dager på rad. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå