kenny28 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg skal ha en allround pc. Litt spilling(battlefield 3) , litt video(pinnacle) redigering. Jeg har sett på disse to : http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer-data/ASUS-M11AD-NR010SVE278/197198.2003/#tabs https://www.komplett.no/komplett-gamer-i05/10875 Hvilken av disse to får jeg mest for penga ? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Komplett sin er best, men ville bygget selv Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Takk for svar. Er mest gira på den fra netonnet p.g.a. pris og at det følger bra skjerm med. Er det slik at den fra netonnet ikke greier å kjøre dagens spill ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Komplett sin er helt klart best, dog du ville fått mer for pengene med en selvbygd. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Skjermkortet på NetonNet.no sin er så elendig at du klarer kanskje å spille BF3 på low settings. Komplett.no sin er heller ikke så bra med tanke på skjermkortet. Men med det skjermkortet der så kan du lese testen på HW.no å så får du lest selv ang ytelsen i spill: http://www.hardware.no/artikler/nvidia-geforce-gtx-750-ti/157059 Så med medium til high på settingsen med den fra komplett.no så får du en god flyt i spillet Endret 9. mars 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
Tovubek Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L. 1 Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L. Tovu Veldig bra sakt "Tovubek". Eg kjenner ein 13åring som bygde sin eigen pc med litt reserch Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L. Tovu Veldig bra sakt "Tovubek". Eg kjenner ein 13åring som bygde sin eigen pc med litt reserch Er 14 selv, Bygde Pc når jeg var 10-11, Da med min far, Min siste Pc bygde jeg selv (12år) Og alene, Så enkelt er det Endret 9. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Tror det skulle gått bra ang bygging av pc. Men har ikke tid til hverken research eller byggingen, tenkte derfor bare å skippe rett over på "plugandpray" Hvis dere skulle anbefalt en som greier å kjøre for.eks BF3 på high settings, hva ville det blitt ? På forhånd, tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå