Gå til innhold

Liten Android til hverdagsbruk

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett på tester litt rundt, i tillegg vært på El-kjøp. De størrelsene jeg vil ha er like store som Samsung Galaxy Trend og HTC One Mini. Jeg har nå HTC One V, den begynner å bli litt sliten, så jeg vil ha ny, med bedre kamera. Jeg liker alt annet ved den..

Jeg vil ha "liten" mobil, med android, kamera både foran og bak som er bra (for meg vil dette sikkert kalles brukbart av andre, hehe), batteri som varer bra selv om jeg bruker Internett flere timer i løpet av dagen (jeg pleier ikke ha på wifi/mobilnett når jeg ikke bruker det). Tastaturet må være 3x4, men dette har vel de fleste androidtelefoner muligheten til å velge nå?

Jeg bruker mobilen som en vanlig 22 år gammel jente, surfer på nettet, tar bilder, sender meldinger og ringer. Så jeg trenger nok ikke nødvendigvis "best i test"-vinner, men er telefon som er god.

Jeg har litt lest om HTC One Mini, men den tar ikke minnekort, jeg vet ikke hvor viktig dette er for meg ettersom jeg som regel ikke har mer enn 50 bilder og 2-5 videoer på telefonen før jeg legger de over til pc.

Håper noen har noen innspill til det her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

HTC Mini er en ganske bra telefon. Med et par svakheter. Plastrammen rundt har en tendens til å sprekke og HTC mener at dette ikke er garantisak, så dette må du leve med eller slåss med nebb og klør for å få fikset.

Enannen svakhet er batteriet. Batteriet kan forbedres ved å slå av masse unødvendige funskjoner, men selv da er batteriet relativt svakt.

Støtter LEARNTOFLY over her som anbefaler Z1 Compact. Meget bra telefon, men bra kamera, og bra batteri. Men også en del dyrere.

Har du sett på Nokia Lumia 720? Hvis du ikke har noe mot Windows Phone, er dette en bra telefon, med overraskende god batteritid. Til en ganske lav pris også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...