EasyCook Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Bruker big 100 barer fra proteinfabrikken, og de der andre store 100 gramsene med mandel.Oppbevarer de i bilen, så en gang det var fettkaldt ble de steinharde, slengte en i microen, ble dritgodt. Så nå bruker jeg å ha alle jeg spiser i microen, til de begynner å boble opp Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Har du merket noen forskjell på protein behov/opptak etter at du begynte å koke barene i microen? Lenke til kommentar
jkarlsen Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har du merket noen forskjell på protein behov/opptak etter at du begynte å koke barene i microen? Det sier seg selv at opptaket av protein kommer til å gå langt fortere etter at den er varmet i mikroen. Tror også jeg leste på vg at proteinbehovet kan kuttes i to. 1 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Tror jeg ville undersøke de kildene der du...... Lenke til kommentar
Fitnesslife_gustaf Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Questbar i microen er nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå