EasyCook Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Har det noe å si nårtid på dagen man fisker? Skal på nattfiske for første gang, i bekmørke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du må bruke agn som lukter når det er helt mørkt, for fisken kan ikke se sluken. Bortsett fra det kan jeg ingenting om nattfiske. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg skal bruke dupp og krok med hvit maggot :] Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er vel forskjell som går på hvilke fisk som er aktive osv, hørt folk bruke hodelykt for å lure fisk osv, men er litt usikker. Er det noe gøy å fiske i mørket da? Ser jo ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Vesentlige spørsmål: Hvilken fisk skal du fiske? Hvor? Fjellvann? Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Skal bruke lommelykter da, så kanskje de kommer til lyset da. Vært tidligere å sett i elva og lyst med lommelykt, sett masse fisk som bakker rundt, men virka ikke som om de brydde seg så mye om lyset thou, men artig å se på at fisken nærmer seg agnet uansett Jonas: Elv, tror det hovedsaklig er ørret der Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Min mening er at det er bra å fiske i fjellvann i skumringen, på grunn av fluene og myggen som er aktive da. Jeg har aldri prøvd å fiske på natten, så det kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 En time til jeg skal ut, får oppdatere tråden med resultatet, til fremtidige nattfiskere :] Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 du kan kjøpe dupper med et bittelite led lys i eller som er selvlysende... finnes og selvlysende agn og 'blinkere'. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Det ble en dårlig fisketur, lite liv i elva, og den lille fisken som var der viste ikke interesse i det heletatt, selv om maggoten seila rett forbi munnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå