Gå til innhold

Styrketrenere: Trenger deres middagstips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra initiativ, kommer til å stikke innom siden jevnlig! :)

Får vel komme med et halvhjerta forsøk og da, selv om fantasien er dårlig;
Strimlet svinekjøtt + halv pose tex-mex krydder + diverse grønnsaker, og så fylle dette inn i fullkornspitabrød. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra initiativ, kommer til å stikke innom siden jevnlig! :)

 

Får vel komme med et halvhjerta forsøk og da, selv om fantasien er dårlig;

Strimlet svinekjøtt + halv pose tex-mex krydder + diverse grønnsaker, og så fylle dette inn i fullkornspitabrød. :)

Den skal jeg teste, digger strimlet svinekjøtt, godt, magert og billig :)

Lenke til kommentar

Det finnes jo ingenting som heter treningsmat. Jeg, og de fleste andre som driver med styrketrening spiser stort sett de de føler for, uavhengig om det er definert som sunt eller usunt.

Du har vel noe du ser på som treningsmat :) Proteinrik mat og sånt? Kan vel ikke være bra å bare spise feks grandiosa hele tiden

Lenke til kommentar

 

Bra initiativ, kommer til å stikke innom siden jevnlig! :)

Får vel komme med et halvhjerta forsøk og da, selv om fantasien er dårlig;

Strimlet svinekjøtt + halv pose tex-mex krydder + diverse grønnsaker, og så fylle dette inn i fullkornspitabrød. :)

 

Den skal jeg teste, digger strimlet svinekjøtt, godt, magert og billig :)

Er det billig? Hva er prisen per kg egentlig? :)

Lenke til kommentar

Kommer an på om du er nøye på kaloriene eller ikke. Sist jeg sjekket solgte Rema en 300 grams med magert strimlet svinekjøtt (3% fett) til 27,-. Mens på f.eks. Rimi kan du få en like stor pakke med 6% fett til 18,50,-. Kiloprisen ender da på hhv. 90 og 62 kr for kiloen.

 

Personlig foretrekker jeg Rema sin variant siden det er et renere kjøtt og bedre på smak, mens det fra Rimi er mer varierende i kvalitet.

 

Til TS vil jeg bare si at jeg liker konseptet! Viktig med enkle retter som er proteinrike, gode på smak og realistisk å tilberede. At du har med pris er også et pluss! Noen vil sikkert ha med næringsinnhold også, men regner med de fleste som er aktuelle lesere klarer å regne seg til dette selv og hva de personlig trenger gjennom en dag.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

 

 

Bra initiativ, kommer til å stikke innom siden jevnlig! :)

Får vel komme med et halvhjerta forsøk og da, selv om fantasien er dårlig;

Strimlet svinekjøtt + halv pose tex-mex krydder + diverse grønnsaker, og så fylle dette inn i fullkornspitabrød. :)

Den skal jeg teste, digger strimlet svinekjøtt, godt, magert og billig :)

Er det billig? Hva er prisen per kg egentlig? :)

 

Som nevnt over har de en pakke til rundt 25 kroner på Rema 1000, 300 gram. Strimlet svinebiff står det på den. :)

Lenke til kommentar

Til TS vil jeg bare si at jeg liker konseptet! Viktig med enkle retter som er proteinrike, gode på smak og realistisk å tilberede. At du har med pris er også et pluss! Noen vil sikkert ha med næringsinnhold også, men regner med de fleste som er aktuelle lesere klarer å regne seg til dette selv og hva de personlig trenger gjennom en dag.

Artig at du liker konseptet :] At rettene skal være realistiske å tilberede er hovedformålet med sidene, hvorfor gjøre det tungvint når du kan gjøre det lettvint? :] Vurderte å ha med næringsinnhold når jeg starta siden, men blir altfor mye jobb å drive å skribble ned næringsinnholdet til hver enkelt vare, og regne ut porsjonskalorier, proteiner, fett osv osv.

 

 

Skal prøve å få minst en ny treningsrett i uka. I tilegg til de vanlige rettene. Aspirev sitt forslag blir nestemann ut, hørtes godt ut. :]

Endret av EasyCook
Lenke til kommentar

Hva med noen budsjettalternativ? Billigmerker og litt mer fra scratch, kanskje (ikke hjemmelaget pasta akkurat, men poteter man må koke selv eller salat som ikke er ferdigkuttet).

 

Jeg ser for meg at en slik side kan bli populært blant unge studenter, og selv om det er et stort pluss at rettene er enkle er også pris en veldig viktig faktor (tro meg, jeg skal smelle sammen noe First Price pasta og kjøttdeig kjøpt på tilbud nå).

Lenke til kommentar

Heisann Sheasy.

Jeg bruker bevist kokeklare poteter og ferdigsalater, for å gjøre ting så enkelt som mulig.

Dette er mer en middagsTIPS side, enn oppskrift. Hovedmålet med siden er egentlig bare å gi folk inspirasjon til hva de kan ha til middag, hvordan de velger å lage det, er helt opp til de selv :]

Men jeg prøver å gjøre ting så billig som mulig, handler så å si bare på rema og kiwi og kjøper billigmerkene, hvis rettene kan gjøres billigere, bruker jeg å skrive det i teksten og :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...