tubaper Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har et Epox 8K9AI hovedkort med integrert Realtek ALC650 (Via AC97) audio onboard. Dette funker ok, men det er en utrolig irriterende pipelyd i bakgrunnen når jeg scroller med hjulet på musa eller ved å klikke på scroll-linjene i vinduer og når det er harddisk aktivitet. Noen som kan hjelpe meg med en løsning? Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 se gjennom postene fra i går. dette ble jo "nettopp" tatt opp. Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor da? Hvilket forum? Finner ikke noe jeg... Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...&highlight=acpi Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hopp like gjerne ned til det Stone skriver. Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er bare det at pipelyden ved scrolling og diskaktivitet er der uansett hvilken IRQ lydchipen har, ACPI enabled eller disabled, eller om jeg deaktiverer hele onboard lydkortet. Pipingen er der like forbannet...så ingen av forslagene fra i går hjelper desverre... Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 dersom maskinen IKKE er tilkoblet jordet stikk kan det være "støy" fra systemet som forårsaker "ulydene" Lenke til kommentar
LaFleur Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Så meg nødt til å puste liv i en gammel tråd. Har NØYAKTIG samme problem som tråd-starter her. Vil ikke kalle meg selv noen pc-ekspert, så jeg vil gjerne høre om noen har funnet en konkret løsning på dette problemet før jeg setter i gang med noen "drastiske" operasjoner. Tubaper, har problemet ditt løst seg? Håper på svar! Takk! Endret 23. februar 2004 av rensmoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå