HardGround Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hei, Min Dell precision m4400 kresjer kvart 10minutt. Min lokale datamann gar innstalert driverar, men ingenting fungere. specs: intel core 2 duo 4gb ram Putta inni ein 250gb ssd ifrå Samsung. Håpar nokon kan hjelpa meg Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøv å kjøre maskinen i safemode slik at du kan ta backup av alle filene. (Trykk F8 under oppstart og velg safemode) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøv å kjøre maskinen i safemode slik at du kan ta backup av alle filene. (Trykk F8 under oppstart og velg safemode) Dersom brukeren kjører Windows 8 vil ikke dette fungere lengre. Da må TS holde inne SHIFT og trykke F8 MANGE ganger rett etter maskinen har startet (trykket på start-maskin knappen...). Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Har vista på pc'en Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Da er bare å trykke på F8 under oppstart og starte i sikkerhetsmodus (safe-mode) og fjerne problemet på maskinen, eventuelt ta backup også. Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Da er bare å trykke på F8 under oppstart og starte i sikkerhetsmodus (safe-mode) og fjerne problemet på maskinen, eventuelt ta backup også. Ok, har prøvd det men da funke ikkje no heller. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Da er bare å trykke på F8 under oppstart og starte i sikkerhetsmodus (safe-mode) og fjerne problemet på maskinen, eventuelt ta backup også. Ok, har prøvd det men da funke ikkje no heller. Hva fungerer ikke? Skjer det ikke noe når du spammer f8? Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Pcen starte seg vanleg når eg trykker f8 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Pcen starte seg vanleg når eg trykker f8 Altså, når du starter pc'en bare spam F8, typ 1 gang hvert sekund. Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Å,ja skal prøva no. Trudde eg berre skulle trykka f8 ein gong:) Takk for hjelp. Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Takk for all hjelp no er pcen stabil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå