Gå til innhold

Hvordan starte egen nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17 år som lurer på hvordan man skal gå frem for å starte en hobby butikk. Jeg tenkte å bestille fiskesluker fra Kina og starte da en nettbutikk. Tenker ikke å tjene noe på denne nettbutikken, men jeg har lyst til å se hvordan en bedrift styres. Må jeg da registrere meg når jeg ikke forventer noe overskudd? Er det noen andre lover og regler jeg må passe meg for? Håper på svar :) Mvh Hans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror man må starte et enkeltmannsforetak hvis det er et overskudd på over 30,000kr, så hvis du ikke ser for deg noen overskudd så tror jeg dette kan gå som en hobby. Men er ikke 100% sikker på dette.

Du må jo først å fremst finne en måte å lage denne websiden, og få bestilt varene dine.

Hvis dine hovedspørsmål er rundt lovverk anbefaler jeg å poste på Juss delen av forumet.

Derimot er ønsket om tips rundt bestilling og det å drive butikk så kanskje dette er rett sted.

Har selv hold litt på med dette, og utrolig nok så var det med webside vanskeligst. Målet var å lage denne selv da det koster å få noen til å opprettholde og lage siden. Har du tenkt noe på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...