Nizzen Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Lite plass på datarommet, særlig når det stadig kommer noe i posten 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Lite plass på datarommet, særlig når det stadig kommer noe i posten Jau det er jo sånn når man er en entusiast Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Da er kortet hentet, men jeg har støtt på et aldri så lite problem. Strømforsyningen min har ikke de kontaktene som trengs for å kjøre to skjermkort. Hva gjør jeg? PSU'en er AX850W fra Corsair. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Da er kortet hentet, men jeg har støtt på et aldri så lite problem. Strømforsyningen min har ikke de kontaktene som trengs for å kjøre to skjermkort. Hva gjør jeg? PSU'en er AX850W fra Corsair. hva fikk du kortet for ?=) det er en AX- hvva mener dy at du ikke har kontaktene til et skjermkor titl? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Da er kortet hentet, men jeg har støtt på et aldri så lite problem. Strømforsyningen min har ikke de kontaktene som trengs for å kjøre to skjermkort. Hva gjør jeg? PSU'en er AX850W fra Corsair. hva fikk du kortet for ?=) det er en AX- hvva mener dy at du ikke har kontaktene til et skjermkor titl? 1600:) GTX 680 bruker 1x 6pin og 1x 8pin? Strømforsyningen har bare 1x 6pin og 1x 8pin, og de er allerede tatt av det andre skjermkortet. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 du skal no ha flere kabler? er det ikke en modulær strømforsyning? hvor har du gjort av kablene? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 du skal no ha flere kabler? er det ikke en modulær strømforsyning? hvor har du gjort av kablene? Ops! Du har helt rett, haha. Kablene har jeg men jeg skjønte ikke hvor de skulle..det ser jeg jo nå Takk! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 du skal no ha flere kabler? er det ikke en modulær strømforsyning? hvor har du gjort av kablene? Ops! Du har helt rett, haha. Kablene har jeg men jeg skjønte ikke hvor de skulle..det ser jeg jo nå Takk! hahaha Konge hehehe... du fikk deg en latter også på kjøpet Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) du skal no ha flere kabler? er det ikke en modulær strømforsyning? hvor har du gjort av kablene? Ops! Du har helt rett, haha. Kablene har jeg men jeg skjønte ikke hvor de skulle..det ser jeg jo nå Takk! hahaha Konge hehehe... du fikk deg en latter også på kjøpet Nå har jeg satt opp alt, men etter at Windows-logoen har kommet så får jeg no signal på skjermen. Hva gjør jeg? Endret 9. mars 2014 av FisHNorway Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Fikk boota i safemode, og da kommer jeg til login-skjermen, men keyboard og mus funker ikke, så jeg får jo ikke skrevet inn passordet :s Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 ingen aning desverre :/ prøv å ta ut 1 skjermkort da Lenke til kommentar
Fish Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Finner ingen løsning på google heller, noen sier man må plugge inn et tastatur med PS2 utgang, men har ikke et slikt tastatur:/ Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 pråv å ta tastaturet inn og ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå