Gå til innhold

Hjelp med SLI

Fish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk! Er det noen ulemper med å kjøpe brukt? Mtp. garanti osv.

Lenke til kommentar

Ikke med Nizzen ihvertfall, Om det hadde gått noe galt så ville han hjulpet deg :) Man har jo 5års raklamasjons rett i norge så det burde gå fint :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

eneste ulempen er at dem er brukt- man da ber man om kvitering ;)

har kjøpt brukt selv, kjøpte et brukt 680 i fjor i mars- null problem.

kjøpte brukt psu Corsair ax1200i = null porblem(sparte 1000-1300kr) null problem

eg ser på det som en WIN....når eg får det eg vil ha, til en betydlig lavere pris enn nytt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det frekt å prute på 1800,-? Husker jeg betalte 3490 når jeg kjøpte den første 680'en, så prisen har jo sunket en del. Er det god ytelse på SLI 680 da?

er det frekt? skal han bitchslappe deg om du gir et lavere pris?

selgern vet mest sannsynlig at kortet er gammelt. det er i tillegg med referanse kjøler. PRUT

ikke noe kjære mor her, det er ikke din oppgave å lure på om det er frekt eller ikke, ditt mål er å kjøpe et 680 kort til- til lavest mulig pris. selgern er sikkert klar over at det kommer pruting... gi han et bud på 1200..så "møtes" dere på midten -1500 :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det frekt å prute på 1800,-? Husker jeg betalte 3490 når jeg kjøpte den første 680'en, så prisen har jo sunket en del. Er det god ytelse på SLI 680 da?

er det frekt? skal han bitchslappe deg om du gir et lavere pris?

selgern vet mest sannsynlig at kortet er gammelt. det er i tillegg med referanse kjøler. PRUT

ikke noe kjære mor her, det er ikke din oppgave å lure på om det er frekt eller ikke, ditt mål er å kjøpe et 680 kort til- til lavest mulig pris. selgern er sikkert klar over at det kommer pruting... gi han et bud på 1200..så "møtes" dere på midten -1500 :p

Sant det, Prutt til lavest mulig pris :) Må jeg spørre hvilken CPU du har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...