Colin. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 og 0-3 er fortsatt to helt forskjellige resultater. 1 er ikke like 0, og 3 er ikke lik 4. Du sa ikke at dere skulle vinne med 3 mål. Enkel matte og logikk. Bitch. Voksent svar av ReusRolls. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 Hva sa jeg? Vant med 3 mål :) Du sa 1-4. Endte 0-3. "Vant med 3 mål". Bitch. 1-4 og 0-3 er fortsatt to helt forskjellige resultater. 1 er ikke like 0, og 3 er ikke lik 4. Du sa ikke at dere skulle vinne med 3 mål. Enkel matte og logikk. Bitch. Voksent svar av ReusRolls. Ikke noe verre enn det som ble kommentert mot meg. Ta en tur innom Brilleland eller Specsavers snart? Lensway.no funker sikkert like bra det også. 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 Hva sa jeg? Vant med 3 mål :) Du sa 1-4. Endte 0-3. "Vant med 3 mål". Bitch. 1-4 og 0-3 er fortsatt to helt forskjellige resultater. 1 er ikke like 0, og 3 er ikke lik 4. Du sa ikke at dere skulle vinne med 3 mål. Enkel matte og logikk. Bitch. Voksent svar av ReusRolls. Ikke noe verre enn det som ble kommentert mot meg. Ta en tur innom Brilleland eller Specsavers snart? Lensway.no funker sikkert like bra det også. Å, nå har pipa fått en annen lyd? Jeg svarte med samme mynt igår også på Hargos herseteknikk, kanskje du bør legges inn sånn generelt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Å, nå har pipa fått en annen lyd? Jeg svarte med samme mynt igår også på Hargos herseteknikk, kanskje du bør legges inn sånn generelt? Litt kjedelig når jeg ydmyk og innrømmet at det var et fortjent tap? Skulle du gjerne se at jeg mente Clattenburg var grunnen til tapet, og at United var uheldige? Sorry, du får ikke den gleden dessverre. Som jeg sa i mitt første innlegg, så var tapet fullt fortjent og dømmingen hadde forsåvidt liten innvirkning på hvem som stakk av med seieren. Ta heller og kos deg med seieren, og lær av enkelte andre Liverpool-supportere her inne som virker å ha litt mer mellom øra. Mitt innlegg handlet om ditt stikk mot Liverpool spillere generelt, Nå prøver du å ro deg ut av det... Ser på det siste avsnittet at du sipper, gå å grin mer da. Hargo sier bare noe klokt der han. Ta deg en skolebolle. Endret 17. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tror nok du har mange i de fleste campene som driter i hvordan de får de 3 poengene.Ikke toreae og hans ubermench, Der Cops! Nei. Driter aldri hvordan de andre lagene tar poengene sine! Tror ikke du bør brife mere med tysken din... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ikke brif selv da. Det blir så ekkelt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakk Hvem liker du best å sitte på? Kongen eller dronningen? Endret 17. mars 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Personlig hadde jeg gått for bøndene. Gjør nok mindre vondt å ha stikkende opp i rasshølet enn kongen og dronningen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Å, nå har pipa fått en annen lyd? Jeg svarte med samme mynt igår også på Hargos herseteknikk, kanskje du bør legges inn sånn generelt? Litt kjedelig når jeg ydmyk og innrømmet at det var et fortjent tap? Skulle du gjerne se at jeg mente Clattenburg var grunnen til tapet, og at United var uheldige? Sorry, du får ikke den gleden dessverre. Som jeg sa i mitt første innlegg, så var tapet fullt fortjent og dømmingen hadde forsåvidt liten innvirkning på hvem som stakk av med seieren. Ta heller og kos deg med seieren, og lær av enkelte andre Liverpool-supportere her inne som virker å ha litt mer mellom øra. Mitt innlegg handlet om ditt stikk mot Liverpool spillere generelt, Nå prøver du å ro deg ut av det... Ser på det siste avsnittet at du sipper, gå å grin mer da. Hargo sier bare noe klokt der han. Ta deg en skolebolle. Haha, patetisk. Jaja, da får jeg vel avslutte med disse kloke ordene: Du og Hargo burde ta tapet med fatning og lære av andre United-supportere her inne som virker å ha litt mer mellom øra. /sarcasm off Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Her kommer litt fakta: 1) United suger, deal with it! 2) Dere kommer ikke til å bli kvitt Moyes, 3) Merkelig mange United-fans er som zombier, null hjerne. 4) Liverpool er gode og vinner ligaen i år :) 6) De fleste Manwhore United-fans tar alt serriøst. Endret 17. mars 2014 av AppelsinMakrell Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) 1. What?! Hvorfor har ingen sagt det tidligere?! Hadde ikke fått opp for noen av oss! 2. Fordi det er Moyes som liksom bestemmer det? 3. Zombie-sykdommer skal visstnok være ganske smittsomme. Liverpool-fans bruker ganske mye tid inne i United-tråden. 4. I form? Ja. PL-tittel nr. 1? Haha nei 5. Ah, du måtte gjøre en liten endring når du så over og fant ut at det er for mye bullshit? Endret 17. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Han fikk ikke med seg nr 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakkHvem liker du best å sitte på? Kongen eller dronningen? Dialekt egner seg ikke på forum, spesielt ikke med autokorrektur Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Han fikk ikke med seg nr 6 Skulle bare teste han siden han er United-fan Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Vil bare si beklager for postene mine i går og at en del av det var bare "in the heat of the moment" under kampen som de fleste her skjønner. En ting jeg ikke tåler er tap mot Pool, og verre på hjemmebane. Var veldig irritert fordi Clattenburg ikke dømte perfekt i går (da mener jeg inkl. det at Rafael burde fått et gult til + Flanagan rødt osv osv) og mest fordi jeg alltid har troa på Utd uansett hva, og med over 15 min igjen og byttene som skulle komme hadde jeg alltid håp om å hente inn 0-2 med 11 mann på banen, (med hjertet) og det fikk vi dessverre ikke prøve på en gang fordi Sturridge jukset på stort nivå og fikk kapteinen vår sendt av banen også. Dette kan jeg tro de fleste skjønner var utrolig frustrerende, selv om jeg heller egentlig ikke tror at Utd kunne klart det anyways. (med hjernen) Allikevel ble postingen over toppen av meg et par ganger i går, så beklager for oppførselen uansett. All that said, gratulerer med fortjent seier til Liverpool. Endret 17. mars 2014 av tc47 8 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Helt greit det TC Det første gule til Flano var forresten av det billige salget, jeg har sett situasjonen flere ganger nå, Det er Clash of The Titans dette, ikke søndagstur til skolen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 @tc47 I kampens hete sier man alt mulig. Tror ikke man tar det så seriøst uansett. Takk for gratulasjonen! /sarcasm on Men her har enkelte United-supportere noe å lære av deg. Selvinnsikt. /sarcasm off Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Helt greit det TC Det første gule til Flano var forresten av det billige salget, jeg har sett situasjonen flere ganger nå, Det er Clash of The Titans dette, ikke søndagstur til skolen. Kan godt være, har ikke sett nærme på det faktisk. Har du en gif kanskje? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Se om denne virker: 02:12 uti. http://www.liverpoolfc.com/video/fixtures/first-team/2013-2014/man-united-vs-liverpool-2014-3-16-13-31-00#17384 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg