indahla Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ryktene sier at RvP burde vært utvist mot WBA og dermed stått over Liverpool-kampen. Jeg har ikke sett kampen. Rett eller galt? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Verdens kjedeligste og mest konforme svar: Det første gule (som han fikk) var strengt, det andre gule (som han ikke fikk) var oransje. Foster skulle hatt rødt i første, og Brunt skulle hatt gult for taklingen på Rafael. Uansett: RVP < Welbeck 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Greit å ha unnskyldningene klare i forkant. Nå har man jo både webb og at rvp skulle stått over. Ikke det at disse unnskyldningene trengs.... 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ryktene sier at RvP burde vært utvist mot WBA og dermed stått over Liverpool-kampen. Jeg har ikke sett kampen. Rett eller galt? Galt. Slik lista til Moss lå, så burde han ikke vært det. Men gleder meg til å se denne unnskyldningen bli brukt dersom RvP og United skulle slå Liverpool. Flere av dere har gjort godt forebyggende arbeid til denne kampen. Kanskje lært litt av Arsenal-supporterne i høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Clattenberg blir dommeren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Okei. Hva er galt med han Liverpools?? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Greit å ha unnskyldningene klare i forkant.Ingen unnskyldning fra min side. Var en kollega (United-supporter) som nevnte det. Han mente det skulle vært to gule. Jeg har som sagt ikke sett kampen og lurte derfor på hva "dere" mente. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ingenting? Han er ikke ManU-fan aka Webb, så det er vel en bra ting. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Klætten er vel grei han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Okei. Hva er galt med han Liverpools?? Spør meg heller etter kampen. ^ ^ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Clattenburg har vokst som dommer. Før var han en arrogant fjomp, nå har han blitt bedre. Men det bildet endrer seg vil for enten Liverpools eller Uniteds supportere etter kampen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Fantastisk! Godt å få det bekreftet, ingen Webb til å ødelegge dagen! Nå blir det fantastisk fotball med fantastisk dømming, fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Clattenburg har vokst som dommer. Før var han en arrogant fjomp, nå har han blitt bedre. Men det bildet endrer seg vil for enten Liverpools eller Uniteds supportere etter kampen. Det er iallefall helt sikkert Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Fantastisk! Godt å få det bekreftet, ingen Webb til å ødelegge dagen! Nå blir det fantastisk fotball med fantastisk dømming, fantastisk! Fantastisk dømming? Du har ikke sett på så mye fotball denne sesongen, har du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hvis han var United supporter så har han selvsagt helt rett. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Okei. Hva er galt med han Liverpools?? Spør meg heller etter kampen. ^ ^ Hehe... Der ødela du poenget mitt din kjipfant Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg tror det blir en kamp som blant annet preges av en eller flere feilaktige dommeravgjørelser. Dog skjer dette i nesten alle kamper i 2014. Sånn har det vært i en årrekke og kommer til å være sånn før noe drastisk skjer. Da tenker jeg videodømming med challenges som i tennis / hockey / am.fotball Endret 10. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Fantastisk! Godt å få det bekreftet, ingen Webb til å ødelegge dagen! Nå blir det fantastisk fotball med fantastisk dømming, fantastisk! Fantastisk dømming? Du har ikke sett på så mye fotball denne sesongen, har du? Det er et definisjons-spørsmål, hva som er lite for deg kan være mye for andre. Først må du utdype hva du mener er å se mye fotball, så kan jeg besvare spørsmålet ditt. Eller så kan du komme med et begrunnet svar som ikke bare fremstår som en herseteknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg