Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe som er kjedelig dritt så er det når en kamp blir ødelagt av en gal avgjørelse.

Mange manu-supportere som har vært fornøyde med å vinne kamper etter gale avgjørsler også. Håper vi slipper å se så mye til det i framtiden.

Lenke til kommentar

Tror nok du har mange i de fleste campene som driter i hvordan de får de 3 poengene.

Ikke toreae og hans ubermench, Der Cops!

Er det så mange som er imot videodømming her da? Du får det jo til å høres ut som noe du har kommet på at ville vært lurt og at det er kun brukerne her inne som holder fremskrittet tilbake.

Folk har villet ha videodømming her inne i flere år.

Jeg vil ikke ha.

Litt flaks/uflaks må man ha i spillet.

Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakk

Dette er selvfølgelig ikke overraskende da du ble født før farge-tv ble oppfunnet.......

:p

Lenke til kommentar

Uniteds tre siste i ligaen;

B - Arsenal 0-0

B - Crystal Palace 2-0

B - WBA 3-0

7p og 5-0 i målforskjell

Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-)

Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover.

Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0

Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla"

Jeg synes tendensene fra de to siste kampene har vært noe helt annerledes enn de tidlige såkalte "positive periodene" vi har hatt. Vær så negative dere vil, men jeg ser tegn på forbedring nå, og jeg har trua. Gleder meg til resten av sesongen, uansett om vi slår Liverpool og City eller ikke.

Har du fortsatt troa, eller har du endret mening?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...