AppelsinMakrell Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 Hva sa jeg? Vant med 3 mål :) Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er det noe som er kjedelig dritt så er det når en kamp blir ødelagt av en gal avgjørelse. Mange manu-supportere som har vært fornøyde med å vinne kamper etter gale avgjørsler også. Håper vi slipper å se så mye til det i framtiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tror nok du har mange i de fleste campene som driter i hvordan de får de 3 poengene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 Hva sa jeg? Vant med 3 mål :) Du sa 1-4. Endte 0-3. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tror nok du har mange i de fleste campene som driter i hvordan de får de 3 poengene.Ikke toreae og hans ubermench, Der Cops! Er det så mange som er imot videodømming her da? Du får det jo til å høres ut som noe du har kommet på at ville vært lurt og at det er kun brukerne her inne som holder fremskrittet tilbake. Folk har villet ha videodømming her inne i flere år. Jeg vil ikke ha.Litt flaks/uflaks må man ha i spillet. Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakk Dette er selvfølgelig ikke overraskende da du ble født før farge-tv ble oppfunnet....... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det beste med dommertabber er at det skaper engasjement og diskusjoner. Vil ikke ha "perfekte" kamper eg heller. Men det må gjøres noe for å eliminere de store tingene. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Filming er vel definitivt det mest råtne med fotball for tiden. Noe må gjøres med det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Skulle gjerne sett at filminger med null kontakt som feks Sturridge i går og Ramires mot Derby ble straffet med utestengelse. Ellers er det mange gråsoner hvor det kan være vanskelig å være konsekvente. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 Hva sa jeg? Vant med 3 mål :) Du sa 1-4. Endte 0-3. "Vant med 3 mål". Bitch. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 1-4 og 0-3 er fortsatt to helt forskjellige resultater. 1 er ikke like 0, og 3 er ikke lik 4. Du sa ikke at dere skulle vinne med 3 mål. Enkel matte og logikk. Bitch. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Dette er virkelig tråden for kverulering og bitching. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Trenger ikke å ha videodømming under kamper. Men blir man tatt i ettertid får man f.eks automagisk 5 kamper. Fotball skal være fotball , uten en milliard hjelpemidler 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakkGjør ikke det vondt? Sjakk skal spilles, ikke sees på tv. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Trenger ikke å ha videodømming under kamper. Men blir man tatt i ettertid får man f.eks automagisk 5 kamper. Fotball skal være fotball , uten en milliard hjelpemidler Joda, men først må magien på plass. Så kan man begynne å tenke på å automatisere det Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Btw; Sterling > Januzaj Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Uniteds tre siste i ligaen; B - Arsenal 0-0 B - Crystal Palace 2-0 B - WBA 3-0 7p og 5-0 i målforskjell Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-) Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover. Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0 Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla" Jeg synes tendensene fra de to siste kampene har vært noe helt annerledes enn de tidlige såkalte "positive periodene" vi har hatt. Vær så negative dere vil, men jeg ser tegn på forbedring nå, og jeg har trua. Gleder meg til resten av sesongen, uansett om vi slår Liverpool og City eller ikke. Har du fortsatt troa, eller har du endret mening? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Btw; Sterling > Januzaj Sterling hadde ikke gjort det like bra i United. Størst potensiale: Januzaj. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Januzaj i motgang > Sterling i motgang Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Januzaj i motgang > Sterling i motgangAlle er ræva i motgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg