oOF Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Sitter og ser highlights fra kampen og Moyes ser heeeelt fortapt ut etter 0-3 scoringen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Skjønner ikke helt denne generaliseringen Skal jeg klage hele tiden over ting som har skjedd for lenge siden? I så tilfelle er Rooney en bølle som sparker folk ned bakfra med vilje og kraft, og RvP planter albuen i trynet på motspillere med større frekvens en resten av oss bytter sokker. Filming er fy, uansett. Når det gjelder Suarez så faller han ofte, det er sant, men han er vel også den spilleren i ligaen som folk spenner mest på, tror ikke det er mange andre spisser som ville ha holdt seg på beina. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Dzeko, Negredo, Rooney & Bendteke er vel de som står best på beina, men de er til gjengjeld store og kraftige og må taes ned med buldoser Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Skjønner ikke helt denne generaliseringen Skal jeg klage hele tiden over ting som har skjedd for lenge siden? I så tilfelle er Rooney en bølle som sparker folk ned bakfra med vilje og kraft, og RvP planter albuen i trynet på motspillere med større frekvens en resten av oss bytter sokker. Filming er fy, uansett. Når det gjelder Suarez så faller han ofte, det er sant, men han er vel også den spilleren i ligaen som folk spenner mest på, tror ikke det er mange andre spisser som ville ha holdt seg på beina. Er ikke Hazard den spilleren som flest ganger blir taklet? Om jeg husker rett så faller teorien din i grus. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ikke som jeg har fått med meg Hazard faller nå verken mer eller mindre en Suarez Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Til Mr.Brightside og alle som diskuterer dommeren... 1) Mange av oss Liverpool supportere klager ofte på dommeren 2) Typisk comback fra andre er: Men det skulle vært straffe/rødt kort der og da, så det jevner seg ut. 3) Så det vil si følgende logikk:Dommeren er dårlig som ikke ga rødt kort. Svar: Men det går bra, for han ga ikke Flanaghan rødt kort. Liverpool supportere mener dommeren er dårlig, dere andre sier: Hold Kjeft, han var like dårlig bare minutter senere. Ergo så bare hjelper dere oss med argumentasjonen om at dommerne er drit dårlige. For de som husker tråden fra da det gikk rykter om Webb som dommer: Jeg sa at det eneste som er sikkert angående dommervalg er at vi kommer til å diskutere dommertabber etter kampen. DOMMERNE I PL ER ELENDIGE! Er ikke deres skyld, men at spillet går for fort og for mye press. Få inn videodømming slik at dommerne kan se repriser av handsen til Rafael, Johnson, filmingen til Sturridge, Flanaghans utvisning osv. Da blir det mer riktig dømt, mer rettferdighet. Dere som mener at litt av sjarmen med spillet er at Lampard`s mål mot Tyskland på 1-2 ikke blir dømt mål når ballen er 50cm over streken, vel dere kan ta dere en bolle. Fotball på toppnivå handler om millioner av kroner i forskjellige former. Spillet kan ikke avgjøres helg etter helg av dommere som gjør grove feil. Huff, jeg vet jeg er negativ ovenfor dommerne, men er så lei Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan ville United fansen likt om Sturridge fikk gult kort for filming, ingen straffe og Vidic slapp å bli utvist/suspendert? Hvis det hadde vært bra så still dere bak ønske om videodømming! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er det så mange som er imot videodømming her da? Du får det jo til å høres ut som noe du har kommet på at ville vært lurt og at det er kun brukerne her inne som holder fremskrittet tilbake. Folk har villet ha videodømming her inne i flere år. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Logikk er noe som har har gått denne Pool supporteren hus forbi iallefall. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Logikk er noe som har har gått denne Pool supporteren hus forbi iallefall. Hver gang det blir nevnt en dommerfeil så kommer det jo kontra at det var en annen dommerfeil et annet sted i kampen eller i forrige møte mellom klubbene. Dommerfeil forsvares med andre dommerfeil. Det er logikken og fakta Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Logikk er noe som har har gått denne Pool supporteren hus forbi iallefall.Hva hjelper den kommentaren i denne diskusjonen? Oppskalering hjelper ingen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Dette føles så jævlig deilig, Evra! 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Evra? Er da ikke hannes feil at Suarez var rasistisk eller at vi tapte i går. At det føles deilig å slå United derimot kan jeg forstå. Jeg føler det helt likt når vi vinner. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvilken Liverpoolfan-admin har stengt United-tråden?! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hvordan ville United fansen likt om Sturridge fikk gult kort for filming, ingen straffe og Vidic slapp å bli utvist/suspendert? Hvis det hadde vært bra så still dere bak ønske om videodømming! Jeg har ingenting imot målteknologi, den er helt fantastisk. Jeg har heller ikke noe imot videodømming på viktige hendelser hvis det IKKE går på bekostning av tid. Jeg syns dømmingen er en del av fotball. En feil her og en feil der. Det avgjør kamper i blant. Noen ganger blir jeg oppriktig forbanna og andre ganger ler jeg av glede og av hvor teit dommerne er. Ja, jeg liker at det gjøres feil - det er en del av fotballen for meg. Tyskland målet er da vel ingenting å ta opp, vi har jo målteknologi Hvilken Liverpoolfan-admin har stengt United-tråden?! Det var noen syke person-greier der litt tidligere. Admin / mods kunne lagt igjen en beskjed.. Endret 17. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Evra? Er da ikke hannes feil at Suarez var rasistisk eller at vi tapte i går. At det føles deilig å slå United derimot kan jeg forstå. Jeg føler det helt likt når vi vinner. Du (og FA) må gjerne bevise meg at Suarez er rasist. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Evra? Er da ikke hannes feil at Suarez var rasistisk eller at vi tapte i går. At det føles deilig å slå United derimot kan jeg forstå. Jeg føler det helt likt når vi vinner. Du (og FA) må gjerne bevise meg at Suarez er rasist. Nå sa ikke jeg at han var rasist, men at han var rasistisk i den situasjonen. Jeg er ikke interessert i å ta denne diskusjonen, det er så forbanna lenge siden det skjedde og det er tydelig at Suarez har forandret holdning! Måtte bare spørre siden du tagget Evra, noe jeg syns jeg var rart Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er det så mange som er imot videodømming her da? Du får det jo til å høres ut som noe du har kommet på at ville vært lurt og at det er kun brukerne her inne som holder fremskrittet tilbake. Folk har villet ha videodømming her inne i flere år. Jeg vil ikke ha. Litt flaks/uflaks må man ha i spillet. Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakk Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvis jeg vil se noe kjedelig dritt sitter jeg på sjakk Gjør ikke det vondt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er det noe som er kjedelig dritt så er det når en kamp blir ødelagt av en gal avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg