Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om alt som kunne ha vært straffer hadde blitt blåst straffe så hadde stillingen blitt 3-2 til Liverpool. ^ ^

Edit: Nei, hva er det jeg sier? United er jo hinsides dårlig på staffer når det virkelig gjelder(ref: Sunderland). 3-0 resultatet står! :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, tror de aller fleste tok avstand fra filmingen(så den høye hesten kan du egentlig sløye med en eneste gang), samt han var temmelig dårlig ellers i kampen.

Det som derimot er en bra forsvarsmekanisme er å hyle mot dommeren etter dagens kamp.

United hadde absolutt ingen verdens ting å stille opp med, nærmest walk over for et Liverpoollag som nesten ble litt sjokkert selv. Klart, deter kipt å få feilaktig straffe imot, men det var strengt tatt på 2-0 og Liverpool eide kampen så det smalt. Dere tapte ikke grunnet Strurridge sin dive. VIdic på banen hadde ikke gjort et gram forskjell. Og la oss ikke glemme at det er tross alt Vidic, hadde fått rødt kort på et tidspunkt uannsett. :tease:

(Rafael burde fått marsjordre tidilig i 1.omgang også, virker som folk glemmer det)

Hvis du leste innlegget mitt, så ser du ikke at jeg ikke skylte på dommeren. Clattenburg gjorde flere store feil flere veier, selv om det kanskje var flere avgjørende mot United. Vi hadde nok tapt uansett.

Nå har jeg ikke lest gjennom kamptråden her, men skrev min mening nå i kveld. Du svarte meg på det, så da svarer jeg på det deretter.

Er sterkt imot filming, og Sturridge sin i dag var grusom, og kvalmende å se på. Du må gjerne trekke inn Rooney, Welbeck og Young på det, men det har lite med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det som derimot er en bra forsvarsmekanisme er å hyle mot dommeren etter dagens kamp.

Dette ligger og vipper på grensen mellom hykleri og idioti. Hva med å feie for egen dør først?

Alle fotballsupportere er hyklere. :)

Lenke til kommentar

Er det noen her som synes Sturridge sin dive er grei? Siden det virker som du sitter med det inntrykket av at vi ikke kritiserer egne... Ikke uvanlig at flere lags spillere faller som fluer fra tid til annen, så hvorfor trekke det frem som om det er noe spesielt med Liverpool?

Btw, dere spilte ræv og fortjente å tape. Deal with it.

Sånn tips til neste gang du skal prøve å drite ut noen, ta og les innleggene først. Ser bare dumt ut sånn som dette her. :)

Er stolt over sturridge ja, for en spiller.

Viktig å hjelpe klubben med å lage straffespark :)

Om du mener det, så får det være opp til deg. Hjalp forsåvidt oss også det, da slipper vi å se Vidic spille neste kamp. Selv om han egentlig ikke var ille i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, tror de aller fleste tok avstand fra filmingen(så den høye hesten kan du egentlig sløye med en eneste gang), samt han var temmelig dårlig ellers i kampen.

United hadde absolutt ingen verdens ting å stille opp med, nærmest walk over for et Liverpoollag som nesten ble litt sjokkert selv. Klart, deter kipt å få feilaktig straffe imot, men det var strengt tatt på 2-0 og Liverpool eide kampen så det smalt. Dere tapte ikke grunnet Strurridge sin dive. VIdic på banen hadde ikke gjort et gram forskjell. Og la oss ikke glemme at det er tross alt Vidic, hadde fått rødt kort på et tidspunkt uannsett. :tease:

(Rafael burde fått marsjordre tidilig i 1.omgang også, virker som folk glemmer det)

Er sterkt imot filming, og Sturridge sin i dag var grusom, og kvalmende å se på. Du må gjerne trekke inn Rooney, Welbeck og Young på det, men det har lite med saken å gjøre.

Alle var imot Sturridge sin filming idag. Du trakk frem hele angrepsrekka til Liverpool, da gjorde jeg det samme.

Hadde du stoppet på Sturridge hadde jeg ikke sagt noe som helst.

Ikke at det er uvanlig for angrepsspillere i Liverpool. Faller som fluer hele gjengen.

Piss som dette fortjener piss tilbake. Ferdig med det.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er det noen her som synes Sturridge sin dive er grei? Siden det virker som du sitter med det inntrykket av at vi ikke kritiserer egne... Ikke uvanlig at flere lags spillere faller som fluer fra tid til annen, så hvorfor trekke det frem som om det er noe spesielt med Liverpool?

Sånn tips til neste gang du skal prøve å drite ut noen, ta og les innleggene først. Ser bare dumt ut sånn som dette her. :)

Oi for et svar! Butthurt manu.supp. 2014. :) :) :)

Lenke til kommentar

Alle var imot Sturridge sin filming idag. Du trakk frem hele angrepsrekka til Liverpool, da gjorde jeg det samme.

Hadde du stoppet på Sturridge hadde jeg ikke sagt noe som helst.

Alle er tydeligvis ikke det, i alle fall noen ;)

Følte for å trekke inn angrepsrekka til Liverpool, og da tenker jeg på Suarez og Sterling i første omgang. Sterling hadde vel ingen i dag, men Suarez faller som vanlig veldig lett og ligger og vrir seg som en skutt bjørn for å påvirke dommerne.

Angående handsituasjonene burde begge vært straffe. Rafael sin er klar, og burde vel også vært et et gult kort til. Johnson sin er også klar straffe, men har forståelse for at den var vanskelig å se for dommerne. Feil mann ble utvist i dag. Rafael og Flanagan burde vært sendt i dusjen.

Lenke til kommentar

Dette ligger og vipper på grensen mellom hykleri og idioti. Hva med å feie for egen dør først?

Alle fotballsupportere er hyklere. :)

Mens noen er idioter :)

Husker hvordan dere Liverpoolsupportere gråt over hvordan Webb kostet dere FA-cup kampen når sannheten er at om han skulle hatt plettfri dømming skulle også Arsenal hatt en straffe og Gerrard rødt kort. Så det er hysterisk latterlig at dere nå kommer og skal kritisere Unitedsupporterne for å klage på Clattenburg.

Nå synes jeg han hadde en relativt grei kamp. Diven var vanskelig å plukke opp rett og slett fordi det var en jævla god dive. Men så burde han også skjønne at angrepstrioen til Liverpool er en gjeng skjørbeinte dramaqueens, og at det burde skurre litt når man gir 3 straffer i løpet av en kamp.

Passe ufyselig av Sturridge uansett. Ja, Liverpool hadde vunnet uansett fordi United er så ubeskrivelig ræva, men uansett så makter Sturridge å gjøre en så flau dive bare for å pynte på resultatet. Han som er så kristen, håper at han føler at han har vanæret Gud eller noe sånt med det jukset sitt.

Men hey, fortsatt godt å se liverpoolspillerne har det i seg. Hadde det vært noe som het Fotball-Oscar ville troféskapet deres vært fullt.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Litt kjedelig når jeg ydmyk og innrømmet at det var et fortjent tap? Skulle du gjerne se at jeg mente Clattenburg var grunnen til tapet, og at United var uheldige? Sorry, du får ikke den gleden dessverre. Som jeg sa i mitt første innlegg, så var tapet fullt fortjent og dømmingen hadde forsåvidt liten innvirkning på hvem som stakk av med seieren.

Ta heller og kos deg med seieren, og lær av enkelte andre Liverpool-supportere her inne som virker å ha litt mer mellom øra.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde nok vært en ganske vanskelig jobb for jurien å finne ut hvilken dive hadde vært ''best''.
Mange diver å ta av(fra mange lag)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde nok vært en ganske vanskelig jobb for jurien å finne ut hvilken dive hadde vært ''best''.

Den til Sturridge idag hadde ihvertfall fått mange nominasjoner. Den var fin.

Ja, lite å si på det.

Lenke til kommentar

Litt kjedelig når jeg ydmyk og innrømmet at det var et fortjent tap? Skulle du gjerne se at jeg mente Clattenburg var grunnen til tapet, og at United var uheldige? Sorry, du får ikke den gleden dessverre. Som jeg sa i mitt første innlegg, så var tapet fullt fortjent og dømmingen hadde forsåvidt liten innvirkning på hvem som stakk av med seieren.

Ta heller og kos deg med seieren, og lær av enkelte andre Liverpool-supportere her inne som virker å ha litt mer mellom øra.

Mitt innlegg handlet om ditt stikk mot Liverpool spillere generelt, Nå prøver du å ro deg ut av det... Ser på det siste avsnittet at du sipper, gå å grin mer da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle Lfc-Mufc kamptråder ender desverre slikt. Kan likegreit låse av tråden først som sist.
Alle har sagt sitt og mer vettug kommer det ikke her inne. :)

Lenke til kommentar

Den til Sturridge idag hadde ihvertfall fått mange nominasjoner. Den var fin.

Det var jo en dårlig filming til og med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...