YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dere United folk som synes Liverpool skaper så lite og United skaper så mye? Hvor mange poeng fikk Liverpool i dag? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dere United folk som synes Liverpool skaper så lite og United skaper så mye? Hvor mange poeng fikk Liverpool i dag? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dere United folk som synes Liverpool skaper så lite og United skaper så mye? Hvor mange poeng fikk Liverpool i dag? Har du egentlig lov til å komme her å hovere etter 2 uker med lovprising av Uniteds form? Var du ikke brennsikker på tap idag? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=aQ1BodACZkQ Blir nok lenge til vi får se noe slikt igjen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Uniteds tre siste i ligaen; B - Arsenal 0-0 B - Crystal Palace 2-0 B - WBA 3-0 7p og 5-0 i målforskjell Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-) Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover. Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0 Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla" Tenkte meg det. Legger seg ned i en defensiv posisjon før kampen og kommer kjepphøy tilbake. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dere United folk som synes Liverpool skaper så lite og United skaper så mye? Hvor mange poeng fikk Liverpool i dag? Har du egentlig lov til å komme her å hovere etter 2 uker med lovprising av Uniteds form? Var du ikke brennsikker på tap idag?Daniel, håper du er en kvinne, for nå ble eg forelsket! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Fakta er at Liverpool vant 3-0 og bommet på en straffe. Samt United skulle hatt rødt kort tidlig i 1.omg på 0-0. Jeg tok feil av United. Det var dumt. Men 3p og clean sheet er en fin trøstepremie 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Uniteds tre siste i ligaen; B - Arsenal 0-0 B - Crystal Palace 2-0 B - WBA 3-0 7p og 5-0 i målforskjell Elendig form ifølge den jevne United fan her inne. Litt kravstore den gjengen ;-) Selv ser jeg at Moyes nå har satt sin startellever og spillet har begynt å sitte samtidig som de har fått defensiv selvtilitt med null baklengs selv med forskjellig midtstopper par. Fellaini-Carrick på midten ser ut til å fungere og vil heve laget betydelig fremover. Tror United vinner en jevn match, 2-1/1-0 Nå glemte du også å ta med den forferdelige forestillingen i CL da. Jeg registrerer at du har drevet og roset United voldsomt i det siste, hva kan det skyldes montro? Den kommende kampen i helga kanskje? Noe sier meg at dersom Liverpool vinner den, så vil du gå tilbake til drittslenging igjen. Du psyker deg ned og bruker dette som en slags forsvarsmekanisme så du kan ha noe å gå tilbake til ved tap, og si "Ja men det var jo det jeg sa... bla bla bla" Tenkte meg det. Legger seg ned i en defensiv posisjon før kampen og kommer kjepphøy tilbake. Hahaha fy faen. Det er så kvalmt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Fakta er at Liverpool vant 3-0 og bommet på en straffe. Samt United skulle hatt rødt kort tidlig i 1.omg på 0-0. Jeg tok feil av United. Det var dumt. Men 3p og clean sheet er en fin trøstepremie Haha ikke prøv deg engang Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 16. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2014 WOW, jeg trodde ikke noen kunne ta fra Tc07 "mest stakkarslig fan"-prisen i denne tråden i dag, men YNWA kommer som en rakett på oppløpssiden. Juryen gratulerer. 10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dere United folk som synes Liverpool skaper så lite og United skaper så mye? Hvor mange poeng fikk Liverpool i dag? Har du egentlig lov til å komme her å hovere etter 2 uker med lovprising av Uniteds form? Var du ikke brennsikker på tap idag?Daniel, håper du er en kvinne, for nå ble eg forelsket!Nå tuller du fælt. Henrik Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Strategien er klar ja, snakke dere opp før kampen. På den måten tok dere lett på oppgaven. Så det ble en lett seier. Enkelt å slå dere mao Liverpool er klart bedre en united/scum/manure/ eller hva dere vil bli kallt. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Er så jævla kvalmt å se på spillere som filmer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Nytt bekjentskap på ignorelista Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Greier ikke helt å fatte hvorfor Studge gjør det. Vi leder 2-0 med få minutter igjen og spille. En god dag på jobben hadde han også, så hvorfor ødelegge dette inntrykket? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ikke post sånne bilder, det er dårlig karma. Kommer garantert en quote om et par månederes tid med Gerrard som løfter årets PL-pokal. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Rodgers sier han mener at Sturridge ikke filmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg