Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange _farlige_ sjanser skapte United på Old Trafford i dag?

Jeg kommer på to. Heading til RvP og skuddet til Rooney ca. midt på Mignolet før pause.

Det er altså rundt to sjanser på nitti min på hjemmebane, også klager dere på at dommeren tapte dere kampen.

Hvor mange sjanser hadde Liverpool? (før Vida fikk det røde)

Lenke til kommentar

Hvor mange _farlige_ sjanser skapte United på Old Trafford i dag?

Jeg kommer på to. Heading til RvP og skuddet til Rooney ca. midt på Mignolet før pause.

Det er altså rundt to sjanser på nitti min på hjemmebane, også klager dere på at dommeren tapte dere kampen.

Hvor mange sjanser hadde Liverpool? (før Vida fikk det røde)

Vi hadde to mål. Tror poenget hans var at dere var veldig ufarlige, og aldri hadde klart å hentet oss inn.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen United-supportere her som mener vi tapte kampen pga dommeren? Ser alle skriver at vi mener det, men har faktisk ikke sett noen som mener det var derfor vi tapte.. Å diskutere dommeravgjørelser som har hatt påvirkning på kampen er noe annet enn å mene at det bare var derfor vi tapte.

This. Dette er en veldig lei tendens på dette forumet.
Lenke til kommentar

At vi skaper få målsjanser på bortebane, mot United, på OT, er vel ikke så uvanlig. Det som virkelig er ille er hvordan United spiller på hjemmebane. Helt tragisk. Får nesten, men bare nesten, vondt av dere.

Måtte David Moyes sitte lenge i managerstolen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Easy. Godt med en dommer som har baller til å dømme straffe. Dog, de som klager på at Vidic fikk rødt i det 75.min ca må da komme på at Rafael skulle vært utvist tidlig i 1.omg. Man Utd tapte ikke pga dommeren, men pga dårlig spill. Man Utd skaper alt for lite. Takk, Moyes.

David Moyes is a football genious.

Endret av 640509-040147
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

JUSTICE!!!! FUCK OFF STURRIDGE

Der våknet han ja. Stygge stygge dritt av en idiot!

Møkkaspiller. Ekte Liverpool spiller!!

HÅPER DERE LIKER FILMINGEN POOL FANS ENJOY THIS CHEATING YOU UTTER CUNTS!!!!!

Haha håper dere koser deg med JUKSEMÅL etter Sturridge som fikset rødt hahaha. Kos dere masse. Liverpool største cunts i hele verden.

Takk for kampen, da, gutta. :)
Lenke til kommentar

Toppen av kaken når United fansen begynner å synge om hvor mange gange de har vunnet ligaen.

Ja det er bedre å bue og gråte og være negativ. Hva faen for en ting er det å si?

Enig. Det å komme med et stikk til Liverpool og heve moral hos egne supportere og spillere er jo bare positivt. Heller det enn å bue og grine.

..

Vil påsta de fleste her inne sa godt ifra hva vi syntes om filmingen.

Hææ? Jeg har ikke sagt noe om dere og filming?

Lenke til kommentar

Easy. Godt med en dommer som har baller til å dømme straffe. Dog, de som klager på at Vidic fikk rødt i det 75.min ca må da komme på at Rafael skulle vært utvist tidlig i 1.omg. Man Utd tapte ikke pga dommeren, men pga dårlig spill. Man Utd skaper alt for lite. Takk, Moyes.

Flanagan skulle vært utvist.

Lenke til kommentar

Ja, men da hadde Man Utd hatt en spiller utvist, ikke sikkert Flanagan hadde gjort som han hadde gjort om det hadde vært 11 mot 10 på daværende tidspunkt. Det får vi ikke vite. Blir tull å klage på at dommeren ødela kampen for dere. Tror de fleste er enig i det.

Lenke til kommentar

Ja, men da hadde Man Utd hatt en spiller utvist, ikke sikkert Flanagan hadde gjort som han hadde gjort om det hadde vært 11 mot 10 på daværende tidspunkt. Det får vi ikke vite. Blir tull å klage på at dommeren ødela kampen for dere. Tror de fleste er enig i det.

Klager ikke, vi sugde eselballe i dag.

Men irriterer meg over at du nevner en situasjon og utelater å nevne andre relaterte situasjoner, fordi det ikke passer for deg. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Begge lag skulle hatt en mann utvist, Rafael og Flanno.

United skulle hatt hvertfall en straffe.

Liverpool fikk feilaktig straffe da Studge filma, men ble snytt for en straffe til rett etterpå.

Shit happens. At dere har dommeren mot dere er bare deilig å se.

Lenke til kommentar

Klager ikke, vi sugde eselballe i dag.

Men irriterer meg over at du nevner en situasjon og utelater å nevne andre relaterte situasjoner, fordi det ikke passer for deg. Blir for dumt.

Fordi det er nettopp Vidic situasjonen som har blitt hyppigst nevnt i tråden her, og som om det spilte noen rolle at han ble utvist. Sturridge diva, men kampen var over på det tidspunktet. Jeg henviste til første rødt kort situasjon, noe man skal gjøre om folk begynner å klage på rødt på Vidic.

Ja, Flanagan skulle vært utvist. Men da hadde dommeren allerede gjort en feil ved å ikke utvise Rafael.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Skjønner ikke negativiteten til United-fansen her jeg.

Vi sitter vel egentlig igjen med en del etter denne kampen likevel:

- Ingen grunn til å frykte dagen Vidic drar. Han har vel egentlig aldri gitt oss noen grunn til dette i år.

- Mer føde til den evige filmedebatten som foregår selv om det trolig aldri kommer til å bli noen vinner.

- Enda mer grunn til å gi Moyes fyken. Let's face it, selv Alex Ferguson begynner å se misfornøyd ut.

- Enda større sjanse for at vi slipper Europa League neste år, man ser hva det har gjort med Liverpool.

Før kampen, og antageligvis fremdeles (litt usikker, syns fansen burde lære seg forskjellen på å hovere og forskjellen på å prøve å gjøre det noe mer enn det var, det blir litt slitsomt, men det kommer nok etterhvert) håper jeg Liverpool tar ligagullet i en situasjon der vi ikke gjør det. Man kan ikke argumentere imot at de isåfall tar det fordi de har satt sammen noen klosser og lært dem å spille fotball, kontra å kjøpe seg opp.

Peace out. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...