Jotun Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Gratulerer med seieren. Velfortjent den! Litt synd United ikke fikk straffe når de skulle hatt, det kunne påvirket kampen. Veldig synd med stygg filming og men da var kampen tapt allikevel. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Toppen av kaken når United fansen begynner å synge om hvor mange gange de har vunnet ligaen. Ja det er bedre å bue og gråte og være negativ. Hva faen for en ting er det å si? Enig. Det å komme med et stikk til Liverpool og heve moral hos egne supportere og spillere er jo bare positivt. Heller det enn å bue og grine. Liverpool vant fortjent, men filmingen ødela mye for ManU. Nå får vi aldri vite om de ville ha hentet seg inn igjen eller ei. Dommeren var faktisk bra, dere må huske at det er SPILLERNE som hele tiden prøver å gjøre hans jobb vanskelig. Spesielt Suarez... Lenke til kommentar
Populært innlegg wampster Skrevet 16. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2014 Ler av ManU folka her som syter.. Vi vant fortjent. Dere spilte ræva. Rafael skulle hatt TIDLIG rødt. Flan skulle hatt rødt i 2. omgang. Sturridge diva og Vidic skulle ikke hatt rødt, men Sturridge skulle hatt straffe etterpå. Bit det i dere, dere ble pissa på idag og som sagt.. Vi vant fult fortjent ! YNWA !! 11 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Synd at Sturridge kom unna med filmingen sin, ekkelt å se. Uansett føler jeg at seieren var fortjent, United så ikke ut som seg selv på Old Trafford. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Toppen av kaken når United fansen begynner å synge om hvor mange gange de har vunnet ligaen. Ja det er bedre å bue og gråte og være negativ. Hva faen for en ting er det å si? Enig. Det å komme med et stikk til Liverpool og heve moral hos egne supportere og spillere er jo bare positivt. Heller det enn å bue og grine. Liverpool vant fortjent, men filmingen ødela mye for ManU. Nå får vi aldri vite om de ville ha hentet seg inn igjen eller ei. Dommeren var faktisk bra, dere må huske at det er SPILLERNE som hele tiden prøver å gjøre hans jobb vanskelig. Spesielt Suarez Rooney... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Som relativt objektiv samt med et ønske om at United skulle vinne med tanke på tabellen må jeg bare si at det er ganske sykt at visse tydeligvis mener United tapte på grunn av dommeren i dag. Kalles fornektelse. Yes. Så absolutt. Kan ikke forstå at det går ann å skylde på dommeren i dag, det er laget, og Moyes som er skyld i dette tapet, ikke dommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Rettferdighet Bommet på straffe vi ikke skulle ha hatt og fikk ikke en vi skulle ha hatt som straff Rettferdighet my ass. Skulle ha vært 11 på banen. Neppe. Rafael skulle ikke ha fått fullført. (og ''dere'' mener sikert det samme om Flanno) Toppen av kaken når United fansen begynner å synge om hvor mange gange de har vunnet ligaen. Ja det er bedre å bue og gråte og være negativ. Hva faen for en ting er det å si? Enig. Det å komme med et stikk til Liverpool og heve moral hos egne supportere og spillere er jo bare positivt. Heller det enn å bue og grine. .. Vil påsta de fleste her inne sa godt ifra hva vi syntes om filmingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Synd at Sturridge kom unna med filmingen sin, ekkelt å se. Uansett føler jeg at seieren var fortjent, United så ikke ut som seg selv på Old Trafford. Da kan du umulig å ha sett en eneste kamp fra Old Trafford denne sesongen før nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Som relativt objektiv samt med et ønske om at United skulle vinne med tanke på tabellen må jeg bare si at det er ganske sykt at visse tydeligvis mener United tapte på grunn av dommeren i dag. Kalles fornektelse. Yes. Så absolutt. Kan ikke forstå at det går ann å skylde på dommeren i dag, det er laget, og Moyes som er skyld i dette tapet, ikke dommeren. Alltid lettest å skylde på dommeren, United ble pissa på. Hilsen Howard Webb. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Fullstendig idiotisk å si at vi tapte på grunn av dommeren. Vi var ikke i nærheten av å vinne denne kampen uansett. Det er naivt å tro at vi hadde klart å hente opp 2 mål på 15 minutter om Vidic ikke hadde blitt utvist. Har vi noen gang sett det skje under Moyes? Har vi i det hele tatt scoret mål i de siste 10? Fullt fortjent seier. Man Utd spiller som vanlig forferdelig. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ler av ManU folka her som syter.. Vi vant fortjent. Dere spilte ræva. Rafael skulle hatt TIDLIG rødt. Flan skulle hatt rødt i 2. omgang. Sturridge diva og Vidic skulle ikke hatt rødt, men Sturridge skulle hatt straffe etterpå. Bit det i dere, dere ble pissa på idag og som sagt.. Vi vant fult fortjent ! YNWA !! Vi ble også snytt for straffe. Og da Sturridge faktisk skulle ha hatt straffe så var vi allerede redusert til 10 mann. Og dere hadde fordelen da! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Som relativt objektiv samt med et ønske om at United skulle vinne med tanke på tabellen må jeg bare si at det er ganske sykt at visse tydeligvis mener United tapte på grunn av dommeren i dag. Kalles fornektelse. Vi hadde sikkert tapt uansett siden vi er så ufattelig dårlige, men med de to, kanskje tre, straffene vi skulle hatt kunne kampen blitt veldig annerledes. Flanagan og Rafael skulle for øvrig vært utvist, ikke Vidic. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Synd at Sturridge kom unna med filmingen sin, ekkelt å se. Uansett føler jeg at seieren var fortjent, United så ikke ut som seg selv på Old Trafford. Da kan du umulig å ha sett en eneste kamp fra Old Trafford denne sesongen før nå. United har ikke spilt "som seg selv" under Moyes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hvor mange _farlige_ sjanser skapte United på Old Trafford i dag? Jeg kommer på to. Heading til RvP og skuddet til Rooney ca. midt på Mignolet før pause. Det er altså rundt to sjanser på nitti min på hjemmebane, også klager dere på at dommeren tapte dere kampen. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Glad vi bare tapte med 3. Kunne vært så mye verre om Suarez hadde hatt en toppdag. Ydmyket og pissa på, den enkleste borteseieren dere har tatt i år. Rodgers LEKER med Moyes. Grusomt. Men det er den standarden vi har blitt vandt med, det gjør nederlagene litt enklere å svelge hver uke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Toppen av kaken når United fansen begynner å synge om hvor mange gange de har vunnet ligaen. Ja det er bedre å bue og gråte og være negativ. Hva faen for en ting er det å si? Du missforstår meg. Jeg sikter til at United supporterne hele tiden sagt til Liverpool "All you got is history!". Nå som dere taper 3-0 mot Liverpool så begynner dere å synge om historien deres. 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Han så ikke særlig happy ut... 4 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Er det egentlig noen United-supportere her som mener vi tapte kampen pga dommeren? Ser alle skriver at vi mener det, men har faktisk ikke sett noen som mener det var derfor vi tapte.. Å diskutere dommeravgjørelser som har hatt påvirkning på kampen er noe annet enn å mene at det bare var derfor vi tapte. Lenke til kommentar
Populært innlegg iGlenn Skrevet 16. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2014 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg