Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Rettferdighet :)

Bommet på straffe vi ikke skulle ha hatt og fikk ikke en vi skulle ha hatt som straff :)

Vidic ble utvist for absolutt ingenting? Er det rettferdighet? Greit nok at dere vinner men ikke vær altfor trangsynt nå da.

Med tanke på at han tvillingen deres skulle ha vært utvist , så ja :)

Oja? Og Sturridge skulle ikke fått noe for filmingen? United skulle ikke hatt straffe? Spar meg rettferdighet er ikke nøkkelordet her.

De Gea står hvertfall som vanlig bra, en positiv ting. Syntes egentlig en kamp som dette er trist uansett hvem som vinner, hadde håpet på bedre selv om jeg forventet tap idag.

Lenke til kommentar

Latterlig av Sturridge å filme, får håpe BR tar det opp med han. Greit at Gerrard ikke putta i grunn der. Men totalt sett en fullstendig fortjent seier. United var mye svakere enn jeg hadde håpet på forhånd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det Carrick skal kjefte på dommeren for etter å ha felt Sturridge?

Skjønner at Carrick er frustrert. Fyren har på seg dommerutstyr når han opplagt burde løpt rundt i en Liverpool trøye.

Trist med slike kamper. Surt å tape og de smaker ikke spesielt godt (selv om noen her inne helt sikkert vil påstå det) når man vinner kamper på denne måten heller.

Lenke til kommentar

Håpet egentlig at Gerrard bare skulle sentre til keeperen, etter Sturridge sin filming. Men 2x karma når Gerrard bommer, og Sturridge ikke får straffe i situasjonen etterpå.

Anyways, herlig seier. Rooney og De Gea var gode, men herregud for et tafatt lag United er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...