Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latias kan du forklare til meg hva Moyes gjør? Valencia Kagawa Welbeck på benken og ingen bytter eller reaksjon selv etter 0-2 målet. hvorfor?

Moyes styrer skuta. Derfor. Trenger ikke mer informasjon enn det.

Lenke til kommentar

Latias kan du forklare til meg hva Moyes gjør? Valencia Kagawa Welbeck på benken og ingen bytter eller reaksjon selv etter 0-2 målet. hvorfor?

For en klovns jobb er å drite seg ut, når man klarer det har man gjort jobben sin. Så da er det bare å fortsette slik som man alltid har gjort.

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Moyes styrer skuta. Derfor. Trenger ikke mer informasjon enn det.

jeg tenkte faktisk vi skal prøve oss videre med Moyes bare for å ikke bytte trener osv. og selv etter 0-2 tap i dag hadde jeg ikke klagd for mye på han. men at han ikke reagerte i pausen, ikke reagerte etter 0-2.... med den benken vi har i dag...... orker ikke mer. JESUS CHRIST hvordan kan du være så dum Moyes? Valencia Kagawa Welbeck på benken OG vi spiller ikke bra OG vi ligger under 0-2 og har ligget under 0-1 siden pausen. Hvordan er det mulig?!?!??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...