Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne. Uansett er det patetisk å skylde på dommerne. Dere som har et av PLs beste angrep burde klare å avgjøre kamper uten straffe. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Howard Webb er en god dommer. Liverpool fansen er bare ekstremt bitre over at Suarez ikke fikk straffe mot Arsenal. Men der kan han skylde på seg selv. En av ulempene med å konstant overspille og filme er at enkelte tilfeller hvor det faktisk skulle vært straffe blir oversett. Anbefaler Liverpool fansen å lese en god historie som heter "Gutten som ropte ulv". Ja, det er bare derfor! ... Du lirer av deg så mye bs. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne. Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om). Uansett er det patetisk å skylde på dommerne. Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv. (ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere. Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne. Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om). Uansett er det patetisk å skylde på dommerne. Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv. (ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere. Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang. Hah. I den kampen hadde vi faktisk all rett til å klage ettersom linjedommerne var helt på jordet og dømte offside på samtlige av våres målsjanser. Liverpool-fansen har generelt sett svært lite å klage på. Dere slipper blant annet OFTE unna soleklare straffespark imot (Jeg har ikke tall på hvor mange ganger Skrtel egentlig har laget straffe). Når ting ikke går deres vei er det lett å skylde på dommeren. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Dommerne er med å preger mange av kampene (i negativ betydning). Desverre skjer dette oftere i toppkamper. Straffer som er feil, røde kort som ikke blir gitt, feil annulerte mål og mål som burde vært annulerte. Rekken av dommertabber som direkte forandrer kamputfall er endeløs. Det er ikke dommerne sin feil, men de som styrer i FIFA/UEFA. Dommerne har for lite hjelp i et spill som går ekstremt mye raskere en da tanken om en dommer + to linjemenn ble innført. De siste årene har jeg sett de fleste toppkamper og må påpeke at Liverpool har kommet dårlig ut, spes når Webb har dømt. Endret 8. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 En Liverpool-supporter som kan ta ulike standpunkt. Det ser man ikke ofte. Kudos til deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hah, dere er så søte når dere skylder på dommere. Forøvrig så mente jeg at dere har ikke noe å klage over dommervalget på OT lengre, fordi dommerhjelpen finner man på Etihad, men det hadde du tydeligvis litt problemer med å skjønne. Ingen som har klaget på dommervalget på OT, kun Howard Webb av mange grunner(ikke bare den ene kampen du gnåler om). Uansett er det patetisk å skylde på dommerne. Litt kjipt at du kaller deg selv for patetisk, synes du er litt for streng mot deg selv. (ref: Din fantastiske prestasjon i City-arsenalkamptråden) Samt mange mange flere. Jeg synes ikke du er patetisk, bare hyklerisk av rang. Hah. I den kampen hadde vi faktisk all rett til å klage ettersom linjedommerne var helt på jordet og dømte offside på samtlige av våres målsjanser. Imotsetning til City-Liverpoolkampen mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 En Liverpool-supporter som kan ta ulike standpunkt. Det ser man ikke ofte. Kudos til deg. Han sier da akkurat det samme som resten ref Webb. Som tidligere nevnt: Du er en snoddig figur. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Nei. Jeg har jo sagt flere ganger at City alltid har dommerne med seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 1-4 Siden Liverpool ikke spiller denne helgen så fortjener vi en liten treat. Et gjensyn av denne Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg er fortsatt av den overbevisning om at Webb er England, om ikke verdens, beste dommer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Det skal du få lov til. Og generelt sett så er jeg enig. Desverre for Webb\Liverpool så passer ikke disse to sammen. Har vært flere episode der Webb har kostet Liverpool poeng.Webb er god dommer, bare ikke i kamper som involverer Liverpool. Håper virkelig ikke han dømmer denne kampen. Endret 8. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Kan jo da plusse på nok en dommertabbe i disfavør Liverpool. Etter 40 sekunder blir Chelsea feilaktig avblåst for offside. I bestefall mål, worstcase rødt kort og frispark på 18M. Vinner Chelsea er Liverpool et skritt nærmere å sikre topp 4. Endret 8. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir en spennende kamp dette Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 En uke til kamp og dommeren diskuteres! Lover bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Håper det blir Webb bare for reaksjonens skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blitt bedre for helsa om Webb hadde fått jobben. Da forsvinner alle forventinger og vi kan bare sitte oss ned å vente til United vinner grunnet feilaktig dommer-avgjørelse. No pressure, just busines Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Howard Webb er en god dommer. Liverpool fansen er bare ekstremt bitre over at Suarez ikke fikk straffe mot Arsenal. Men der kan han skylde på seg selv. En av ulempene med å konstant overspille og filme er at enkelte tilfeller hvor det faktisk skulle vært straffe blir oversett. Anbefaler Liverpool fansen å lese en god historie som heter "Gutten som ropte ulv". Nå har vel gutten som ropte ulv fått en del straffer allikevel... 2-6 blir resultatet i denne kampen, Flanagan med hattrick, Sturrdige på et avsindig langskudd og 2 selvmål. Jadda. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Brightside-trollet komt seg inn her allerede ja. Kan ikke alle bare ignorere trollet, så får vi fred? Ingen moderatore som faktisk giddder å luke bort folk som han. Har en følelse av at Hendo blir matchwinner her. Håper Suarez kan sette en i kassa også. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg