Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taper liverpool er de ute av gullkampen. Taper United er vi akkurat der vi ville vært om vi hadde vunnet. Liten tvil om at pool har presset.

Er det bare meg, eller er det flere innlegg fra scums som omhandler Liverpools kamp om gullet en det er fra Liverpoolsupportere?

mangelen fra dere+innlegg som Danielzu på forrige side om at det ikke er så farlig med tap idag pga uansett innafor top4 er en av grunnene til at pool ikke har vunnet på evigheter. Vinnerkulturen er vekk. Akkurat nå så burde alt annet enn seier og fornyet giv i gullkampen være totslt uakseptabelt. Så kan dere selvfølgelig være fornøyd med top4 etter sesongen. Men akkurat nå er dere midt i gullkamp en. Da burde alt annet være andre prio.

Hakke noe med oss, det er spillerne og BR som skal prestere. Vi kan sitte her og tutre og skjennes oss i mellom uten at det rokker en bit på hva spillerne gjør.

som sagt; vinnerkulturen er vekk. Men det er jo bare greit det. Den dagen jeg tenker at top4 er greit midt i en serieinnspurt som kan ende med gull er dagen jeg slutter å følge med. Da er ikke lidenskapen der lenger, uansett om du heier på pool, United eller Cardiff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...