Nickless Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Sitter med en følelse av at jeg ikke forventer noe annet enn SEIER! Nå får Moyes vise at han kan noe! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Seier? Her blir det inn i garderoben med halen mellom beina og bøyd hode. Ikke sjanse! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Vet ikke hva som skal til for at "typiske" fans skal slås under en kam, men denne artikkelen er ganske patetisk og når kilden er United.no så er det bare latterlig. For å finne ut hvor mye bedre man er en Liverpool så sier man at stillingen med Champions League titler er 11 - 2 i Uniteds favør. Hvis dette er vanlig innhold så er den siden der søppel Link: http://www.united.no/nyhetsarkiv/mesterskapsforskjellen-141-74/ Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Selv om vi vinner så tar vi nok ikke 4. plassen, men mange Liverpool-fans som tror de kan ta gull. Hadde vært jævlig deilig å stoppe Gerrard (og Liverpool nok en gang) fra å vinne sin første ligatittel (PL) Ingen jeg kjenner eller har lest på diverse forum tror på gull. 3-4.plass er det alle sier. Vinner vi mot Manure, City, Chelsea og Tottenham kan det bli gull, men det skjer ikke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 .no sidene suger. Det har de alltid gjort. Begge to. Tror ikke du vil dras under kammen Liverpool.no vil føre til hvertfall. Hvorfor leter du hele tiden etter ting du kan generalisere når det kommer til united supportere? Det begynner å bli beyond trist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 ManureVoksent. Typisk Liverpool supportere. Du ser at det ikke er spesielt kult for de andre og bli satt i samme bås som deg?? 3 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) .no sidene suger. Sånn er det bare. Men den artikkelen var bare helt tragisk og barnslig. Hadde jeg fått det slengt i trynet at Unitedspillerne har vunnet så og så mange flere medaljer enn Liverpoolspillerne hadde jeg bare begynt å le. Det hjelper ikke hvor mange individuelle medaljer spillerne har vunnet når det kollektivt ender opp som det gjør. At disse spillerne er så meritterte og likevel gjør det så "dårlig" sier jo litt om lagmoralen der... Endret 16. mars 2014 av Kimma16 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Denne kampen blir SINNSYKT spennende!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kom nettopp opp for meg at Liverpool faktisk kan tape denne kampen. Heldigvis for oss så tåler vi et tap her, men da er vi 100% ute av gullkampen. Dog CL er så godt som sikret. Tottenham, Everton, Newcastle og WBA har alle vunnet på Old Trafford. Da bør egentlig Liverpool gjøre det samme. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Dette blir seier om vi starter med de 11 beste og Moyes ikke finner på noe idioti! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Vi burde, men det hadde vært typisk om dette hadde vært kampen hvor Skrtel lager straffer og han og Gerrard blir utvist. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Vi har ikke tapt der på en stund da to be fair. @ Daniel. Endret 16. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Som jeg har sagt hele tiden så er United klare favoritter og vinner nok komfortabelt med 2-3 mål. Dette kan kun hindres av; *Liverpool har dommeren med seg i motsetning til mot seg som er standard * Forsvaret inkluderer ikke Skrtel (skjer ikke) * Forsvaret hever seg mange hakk * Vi er heldige * Suarez hever seg (han har vært en skygge av seg selv i slike oppgjør). manu vinner! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 ...og Moyes ikke finner på noe idioti! Nice one! Moyes finner bestandig på noe tull Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg tror Vidic starter, og det er ikke nødvendigvis så dumt, han er jo tross alt Vidic. Men hadde ikke hatt noe imot Smalling - Jones heller egentlig! DDG Rafael - Smalling - Vidic - Evra Carrick - Fellaini Mata - Wazza - Januzaj RvP Hmm.... Endret 16. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror Vidic starter, Ditto, er så mye enklere å vinne når man spiller mot 10 kontra 11. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Slapp av YNWA, du trenger ikke si ting som "manure" og du trenger ikke å være defensiv og skrive at United vinner med 2-3 mål. Dette er sesongens sikreste 3poenger. Greier ikke å se at nitriste United skal få til noe som helst. 1-4. Suarez senker United alene i strikka fotballsko. Lenke til kommentar
sector Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Det er enda halvannen time til avspark, vi sitter og venter på lagoppstillingene, og mitt innlegg er på den 10.siden i denne kamptråden. Hehe, ikke noe å si på engasjementet til de norske supporterene hvertfall. Takk for kamptråd, Latias! Endret 16. mars 2014 av sector Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Faktumet at vi går inn i denne kampen som favoritter gjør ikke stort bedre for nervene mine. Håper Suarez og Sturridge får en field day med forsvaret til United. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Taper liverpool er de ute av gullkampen. Taper United er vi akkurat der vi ville vært om vi hadde vunnet. Liten tvil om at pool har presset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg