Gå til innhold

Snømannen av Jo Nesbø

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en stor oppgave i Norsk der jeg skal presentere en bok jeg har lest, jeg har lest boken Snømannen av jo Nesbø Og må i denne presentasjonen ha med: Handlingsreferat (kort) Bokas oppbygging, beskrivelse av miljø, beskrivelse av sentrale personer, beskrivelse av omgivelser, synsvinkel, hvem er det som forteller historien, språk, bruk av spriklige virkemidler, bokas budskap/tema og hvilken litteraturhistorisk periode den er plassert i, setter ENORM stor pris på...

Trenger svar raskt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi skrive oppgaven for deg og kanskje?

Har du lest boka skikkelig, så burde jo det ikke være noe problem å svare på de spørsmåla der. Jeg er selv i gang med Jo Nesbø, men har ikke kommet meg så langt som til snømannen ennå,.

Jo har lest hele boken, og er egentlig ferdig med hele oppgaven, trenngte bare og få noen til og støtte opp det jeg skulle si så jeg ikke sa noe feil, lykke til med boken den var utrolig bra og du vil bli sjokkert når sannheten avsløres ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi skrive oppgaven for deg og kanskje?

Har du lest boka skikkelig, så burde jo det ikke være noe problem å svare på de spørsmåla der. Jeg er selv i gang med Jo Nesbø, men har ikke kommet meg så langt som til snømannen ennå,.

Jo har lest hele boken, og er egentlig ferdig med hele oppgaven, trenngte bare og få noen til og støtte opp det jeg skulle si så jeg ikke sa noe feil, lykke til med boken den var utrolig bra og du vil bli sjokkert når sannheten avsløres ;)

Heheh,

Jeg var så smart at jeg begynte å lese panserhjerte, som bok nummer 1. Etter det var jeg hekta, og begynte forfra i serien! ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...