Kiiips Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hei. Har funnet ut at jeg snorker. Har lest litt rundt på nettet og funnet ut at det kan ha ulike årsaker. Blant annet røyk, usunn mat og søvnapne. Jeg verken røyker eller spiser usunn mat før jeg legger meg så det kan være at jeg har søvnapne. Noen tips til hva jeg burde kjøpe for å unngå snorkingen? Takk for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Mindre snop og medlemskort på treningssenter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fedme er en årsak. Munnpusting er en årsak. Munnpusting er enkelt å fikse, bare tape igjen munnen. Lenke til kommentar
oppat Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Det finnes en spray som strammer opp muskulaturen i svelget. Jeg har aldri prøvd den, men jeg har sett den. Kanskje den kan fungere. Edit: Sov Godt heter den. Endret 12. mars 2014 av oppat Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Hei. Jeg har lyst til å bli kvitt snorkinga så fort som mulig. Har ringt rundt til flere øre, nese og halsleger, men ingen av de hadde ledig time før om flere måneder. Hvordan skal jeg få funnet ut hva snorkinga skyldes og få en kjappest mulig løsning på snorkinga? Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Lurte på det samme. Noen innspill her? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Bare å vente til dama ved siden av deg blir lei nok, så skal du se at hun blir fort kvitt snorkinga. 1 Lenke til kommentar
deluna Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Samboeren min snorker noe inni h%«)$ og han har prøvd diverse ting som skal hjelpe men ingen ting har hjulpet. Det som hjelper er at jeg bruker øre propper så jeg ikke hører han. De kveldene de ikke funker tar jeg et godt tak rund hans edle deler og stramer grepet til han slutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå