Dulla Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Noen som vet hva man gjør for å fikse dette? Når jeg skal installere et program på min maskin WinXP Pro oppgradert fra Win Millenium så får jeg meldingen "Error 1606 Could not access network location...all users" Er det noe feil med registry? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Feil postet :: BTW : Prøv og formater før du innstalrere noe nytt. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 han har gjerne windows xp update (el noe sånt) versjonen, hmm, har du? (student versjon gjerne) Har selv dårlig erfaring med oppdateringsversjoner av/for windows. (spør pga. dersom du har muligheten (og ikke får videre svar/veiledning fra andre så ville nok Prøv og formater før du innstalrere noe nytt. vært ideelt) Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei. Dette skjer sannsynligvis fordi "My Documents" er på en nettverk-disk istedet for en lokal disk. Se Microsoft Knowledge Base article # 307683. Den finner du her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...Ben-us%3B315352 Good Luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå