Sir-Allistair Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Lurer på hvilke erfaringer som gjelder rundt de største telefonene på rundt 6 tommer. Er det kun Note 3 som gjelder, eller er det andre tilsvarende bra telefoner der ute? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Note 3 er mitt valg når det gjelder gigant mobilene, skikkelig kraft pakke av en telefon, bra community rundt om man ønsker custom ROM's og sånt, og det er relativt godt utvalgt av ekstrautstyr, langt bedre enn de andre modellene i denne klassen, som alt fra S-Pen, View Cover, trådløs lading ++ Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Har Note 3 og er kjempefornøyd. Men den største til Sony er vel regnet for å være ett godt valg også. HTC sin One Max er visst ikkje så bra. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Lumia 1520 hvis man liker windows phone. Her får du vel også med gratis navigasjon og office. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Har Note 3 og er kjempefornøyd. Men den største til Sony er vel regnet for å være ett godt valg også. HTC sin One Max er visst ikkje så bra. Hvordan synes du størrelsen på note 3 fungerer i praksis? For stor for bukselomma? Z ultra er for stor, for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Eg har den aldri i bukselommen. Enten har eg jakke med innerlomme, eller bukser/shorts med lommer på lårene. På jobb er den i brystlommen på kjeledressen. Endret 10. mars 2014 av Dragavon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå