uggy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hei. Trenger å kjøpe meg et bra mulitplayer online skytespill.. Har da funnet ut av Battlefield 4 er veien å gå? Eller hva? Men spm mitt er, hvilken konsoll burde jeg kjøpe det til? Har både ps4 og xbox one.. Trenger da hjelp fra dere her inne, som sikkert har prøvd begge versjonen og kan hjelpe meg i å velge hvilken konsoll jeg burde kjøpe den til. Så hadde vært veldig takknemlig om dere kunne gjøre akkurat det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 PS4 versjonen skal visst se best ut grafikkmessig, så jeg hadde kjøpt BF4 til den. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Er det stor forskjell på oppløsning og fps mellom ps4 versjonen og xbox one versjonen? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 1600x900 - PS4 1280x720 - XOne FPS er relativt likt på rundt 40-50. Litt mer aktivitet på PS4 virker det som på de ulike forumene. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 så grafisk er det ikke store forskjellen da med andre ord, ikke noe en legger merke til..? Kommer mest an på hvilken kontroll en liker etc ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Du kan ta en kikk her om du vil http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-battlefield-4-next-gen-face-off Om du mener det ikke er noe å henge seg opp i ville jeg gått for den versjonen som flest av dine IRL venner har/skal ha evt. la håndkontrollen bestemme. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Og er mer nordiske spillere på ps4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå