Gå til innhold

Fra lubben til rippa

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt 17. som har lyst til å begynne å få kroppen til å se bra ut. bare for å sette et mål for meg selv så har vi planer om å ta en syden tur i februar 2015, så tenkte å sette et mål til den sydenturen, prøve og få mest mulig resultater. veier 90kg og er 187 høy. planen er ikke å bli skikkelig stor, men rippa og se bra ut. har vert av og på trening nogså mye, jeg røyker daglig og drikker en del i helgene. og har planer om å slutte å røyke, slutte og drikke for å prøve og få så mye resultater som mulig til den turen.

men har problemer med å holde motivasjonen på topp. blir de kravene med å slutte og røyke og drikke pluss begynne og trene hardt, kanskje 5-6 dager i uken for mye til å begynne med? er skikkelig gira og har ikke så mye annet å drive på med på fritiden..

så har dere noen tips til hvordan jeg kan få ned magefett og blir litt rippa på kort tid? ikke at februar 2015 er kort tid, men tenker på utenom det.

vil få resultater fort som mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første må du sove mye lenger. (JK, ser når topic er postet). :-)

Kutt ut røyk og begrens alkoholen til et minimum. Ikke ha for store forventninger over hva man får gjort på et år med mindre du setter av mye tid og har mulighet til å sjonglere kostholdet selv. Kostholdet bestemmer nemlig om du skal opp eller ned i fettprosent. Ikke ha for mye fokus på vekt.

Mitt tips til deg er å lese deg opp i den første posten på Den Store Treningstråden. Du er nødt til å bestemme deg for om du bare vil få lavere fettprosent eller om du vil bygge mye muskulatur. Det er ekstremt vanskelig å gjøre begge deler samtidig.

Lenke til kommentar

For det første må du sove mye lenger. (JK, ser når topic er postet). :-)

Kutt ut røyk og begrens alkoholen til et minimum. Ikke ha for store forventninger over hva man får gjort på et år med mindre du setter av mye tid og har mulighet til å sjonglere kostholdet selv. Kostholdet bestemmer nemlig om du skal opp eller ned i fettprosent. Ikke ha for mye fokus på vekt.

Mitt tips til deg er å lese deg opp i den første posten på Den Store Treningstråden. Du er nødt til å bestemme deg for om du bare vil få lavere fettprosent eller om du vil bygge mye muskulatur. Det er ekstremt vanskelig å gjøre begge deler samtidig.

(Eller legge seg tidligere) hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...