-BliTs- Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 DU VET INGENTING OM HVORDAN DET BLIR SE'ENDES UT SOM FERDIG! jeg har nevnt en brøkdel av hva som skal gjøres. se helt bort fra de første innleggene, jeg har ombestemt meg helt hva det angår kalde dioder osv. det du vet er: jeg skal ha meg et acryl kabinett og en diode. http://www.bit-tech.net/article/114/ <-- hvis dette ikke er en casemod så bor du på mars. det er basert på et acryl kabinett. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://www.bit-tech.net/article/114/ <-- hvis dette ikke er en casemod så bor du på mars.Det er en casemod, men det virker som om du skulle ha deg en ferdig kasse og slenge oppi litt lys. Kan selv bestemora mi få til. Lenke til kommentar
-BliTs- Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hvor mange ganger må jeg si at det jeg har nevnt på dette forumet er 1:10 del av allt jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vær så snill, -BliTs-, forklar oss dei resterande 9/10 du har tenkt å gjøre. Hittil har du kun babla om en rheobus og litt lys og vifter, ergo, hittil har du ikkje nevnt noke som kan minne om en casemod. Det å sammenligne deg med Orac ([email protected]'s mod) blir _FEIL_ vist du berre har tenkt å gjøre som eg skreiv over. Eksempelet du viser til er en av dei mest forseggjorte og flottaste casemodder som eg har sett, og det er et prakteksempel på "slik skal en casemod sjå ut". Lenke til kommentar
-BliTs- Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 skal endre på det meste egentlig. holder på med modding av 1 cd-rom og 1 cd-brenner. skal endre på 1 hdd (vindu inn til lagrings skiva)..som vist i en link i et tidligere innlegg på denne topicen. psu skal endres. kjøling til mitt nye skjermkort og cpu skal skiftes ut. ingen ledninger skal henge og slenge ettersom det blir rimelig stygt i et acryl kabinett. vurderer litt ting og tang angående acryl kabinettet, men det blir et spørsmål om gidd, verktøy og materialer. mus og tastatur vill sikkert få bli med på festen. ++... har også sett noe angående maling av komponenter.. fornøyd ? kan man da kalle det modding ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det blir noke _heilt_ anna enn ka som stod i første post i tråden. Kan begynne å ta form no Lenke til kommentar
-BliTs- Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe, ja. "se helt bort fra de første innleggene, jeg har ombestemt meg helt hva det angår kalde dioder osv." :-) håper at ikke så _altfor_ mange hdd'er går til H i prosessen har noe skrap liggende som skal være "lab-rotter" Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HVordan går det med framgangen i prosjektet?? Blir det noe Bra? fått deg den leden? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hmm.. har du vurdert montering av leds inni cd/dvd-rom og hdd's? :nice: Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hadde jeg vært deg så hadde jeg droppa alt JALL. Kjøp deg 2 UV-katoder, smell i noen uv-reaktive vifter og ide/floppy-kabler og en pen etch på ei av sidene f.eks. Det er _ikke_ pent med all mulig slags typer lys og dritt. Dette sier jeg bare fordi at en pc ikke skal se ut som et horehus. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://www.bit-tech.net/article/114/ <-- hvis dette ikke er en casemod så bor du på mars. Det der er kunst på sitt beste, sammenlignet med Leonardo da Vinci Michelangelo osv.... Mod = Modification = Modifikasjon. Eg ser det på som endring av noko, og det er meir enn å putte i lys. Det er såklart ein mod å putte i rheobus, katoder osv, men skal det være av klasse så må det meir til. Men dersom dere hadde sluttet å krangle om det i denne posted så trådstarter kan komme i gang så hadde det vore fint. :-) Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 greit, lys inni dvd og hdd o.l. blir kanskje litt mye, og jeg er absolutt enig i at det er best å holde seg til max to farger. Men vinduer i dvd-driven og harddiskene har jeg ingen ting imot (selv om jeg ikke har sett det før) tror det blir dritbra Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sånn kan det se ut.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sånn kan det se ut.. nice ! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ikke ha så jævli mange forskjellige farger!!! Finnes vel en måte å skrive om det på til f.eks; "Ikke ha så mange forskjellige farger." Edit; 10. oktober ja... hehe... så ikke datoen Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er disse innleggene + topic seriøst? ser det ikke slik ut? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er disse innleggene + topic seriøst? Hvorfor skulle ikke det være serøst. Min mening er at alle som modder gjør det enten for økt ytelse eller for og bli lagt merke til.. Nu er det en gang sånn at mennesker higer etter annerlkjennelse i alle henseender også for så defor er svaret ja det er seriøst Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eh... nå er det jo snart en måned siden -BliTs- skrev noe her så det kan jo hende prosjektet er gått i stå. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Eh... nå er det jo snart en måned siden -BliTs- skrev noe her så det kan jo hende prosjektet er gått i stå. Ja det var derfor jeg spurte om hvordan det gikk med prosjektet.. Er litt spent på hvordan det blir vist han får det ferdig... Håper han gjør noe med det sånn at man kan få se hvordan det er og at det ikke bare blir et sånn luftslottprosjekt sånn som mye annet her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå