The Little Lucid Moments Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Noen som har noen tips mot tresmak i rævva? Ja - jeg sitter for mye, det gjør vi alle. Men det er nå sånn da. Det som hjelper er jo å sitte med mer "svai" i ryggen - rompa ut, liksom. Det er slitsomt, men blir man vant til sånn sittestilling etterhvert? Gjelder kontorstoler. Ikke sofa eller sånn svær bløt. Det er kanskje lurt med tanke på flere ting å sitte med mer svai i ryggen? Blir kanskje mer "oppreist"... Lenke til kommentar
oophus Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hæ? Ok. Jada. Sånn ja. Stemmer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det er nok stolen du sitter i som er problemet. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Det er nok stolen du sitter i som er problemet. Godt mulig... hva bør jeg sitte på? Proff kontorstol? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Hm, seriøst... jeg får vondt i halebeinet av både kontorstolen og kjøkkenstolen. Så, jeg spør om jeg trenger å punge ut for dyr stol for å slippe dette. Eller andre ting jeg kan gjøre. Hadde vært fint med litt mer seriøse svar... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvis stolen er laget av tre er det kanskje denne's smak som overføres, skaff deg en stol av annet materiale. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Kontorstolen er laget av stoff. Så det var kanskje et dumt begrep. Får teste litt... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg tror det går mer på sittestilling enn selve stolen. ...eller at du rett og slett sitter overdrevet lenge om gangen. Lenke til kommentar
AkselStr Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 du kan jo gjerne prøve å sitte på en pute, og se om det hjelper iførste omgang? Ellers så invisterte jeg ca 1500 kr +- på en god skinstol som hjalp meg med mitt "tresmak" problem.. eneste er at jeg blir godt svett etter et par timers bruk. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Sånn mer generelt, tror nok Gavekort har rett her Det er nok stolen du sitter i som er problemet. Sitter du mye, som meg, både i arbeid og ellers må dere for guds skyld ikke undervurdere hvor stor skade spesielt på rygg dere kan påføre over lengre tid, tenk langtid, invester i stol Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Da er det kommet frem tre svar. Dårlig stol, dårlig sittestilling, og for mye sitting. Takk for alle svar - jeg får bare teste litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå