Solapen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hei! Lurer på hva erfaringene deres er med torrent-klienten Deluge? Ser at den ikke er blitt oppdatert siden i februar i 2013, altså et år siden. Jeg bruker Windows 8 forresten. Jeg begynner å bli veldig lei av reklamen og det rotete designet og at jeg må svare neitakk til 4294 tilbud ved installasjon av Utorrent, og jeg er derfor på utkikk etter noe nytt som helst skal være open source (slik at jeg slipper reklame osv.). Noen forslag? Eller fungerer Deluge greit? Ingen bugs og ingen funksjoner som mangler? Hvis jeg skal legge til hundre torrents til Deluge så vil jeg helst høre erfaringene deres først. Edit: Det jeg på en måte lurer på mest er om de fortsatt utvikler Deluge aktivt? Det virker egentlig ikke slik. Endret 7. mars 2014 av Solapen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Jeg bruker Deluge på Seedboxen min, og har brukt det et års tid nå. Har ingenting å utsette på den, veldig oversiktlig å grei å bruke. Endret 7. mars 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Mine undersøkelser viser at det ikke finnes noen like brukervennlig, funksjonell og godt designet torrentklient som Transmission for Mac. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du kan laste ned en gammel versjon av utorrent, jeg bruker 2.0.4 for øyeblikket. Funker like bra som nyeste versjon, minus all driten. Søk etter det på google. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Den gamle versjonen av Utorrent er høyst sannsynlig ikke støttet av mine private trackere. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Den gamle versjonen av Utorrent er høyst sannsynlig ikke støttet av mine private trackere. De fleste etter 2.x er godkjent av de fleste trackere. Det er heller nyere versjoner som er bannlyst. Endret 7. mars 2014 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Mikaeldeb Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg bruker Transmission på alle mine systemer med forskjellige OSX/Linux og Windows operativsystemer. Smertefritt lite program uten noe slags form for reklamer. Laster ned torrenter uten pes. Transmission for Windows : http://sourceforge.net/projects/trqtw/ Brukes også med såkalte "magnet" lenker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå