Kurt Lekanger Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Svar riktig på tre spørsmål for å bli med i trekningen.Konkurranse: Du kan vinne enSamsung Galaxy S5 Lenke til kommentar
FierceNorse Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette fungerte særdeles dårlig.. Radioknappene for å angi svar er jo bare store firkanter som ikke kan trykkes på? Lest fra mobil, ikke sjekka fra pc. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Dette fungerte særdeles dårlig.. Radioknappene for å angi svar er jo bare store firkanter som ikke kan trykkes på? Lest fra mobil, ikke sjekka fra pc. Hm, det var rart. Får det samme på min mobil. Har gitt beskjed til utviklingsavdelingen vår. (Det ser ut til å fungere fint fra PC) 1 Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette fungerte særdeles dårlig.. Radioknappene for å angi svar er jo bare store firkanter som ikke kan trykkes på? Lest fra mobil, ikke sjekka fra pc. Fungerer fint på PC. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fungerer fint på Lumia 1020 Lenke til kommentar
Tenkom Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Gikk bra på ipad. Ikke på den gamle galaxy s2en min. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jepp, ironisk nok fungerer ikke testen på s3. 2 Lenke til kommentar
pettaroni Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvis man skrur på Skrivebordsvisning på mobilen fungerer det helt fint! Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Spørsmal 2, svaralternativ 3 lurer det er liten skrivefeil:) *Telefonen Lenke til kommentar
DarkSektor Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 vinner jeg denne så gir jeg den til min kjære Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tja, hva viser egentlig bilde 5? Når jeg blar gjennom med musetastene så kommer bildet av begge sider opp som bilde 5 av 5, men når blar gjennom etter å ha forstørret bildene så ser det ut som bildet av S5s fremside (når den tar bilde) er bilde nummer 5. 2 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 På tide å skifte ut Galaxy Note (1). Kanskje jeg får sjangsen her. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Med en gammel nokia flip-phone føler jeg at jeg godt kunne vinne denne... Det var på tide å bytte ut mobil for mange år siden! Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvordan skriver jeg adressen? Gatenavn og nummer og postnummer under? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja! La den bli min! Dream on... dream on... Lenke til kommentar
enigmad Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 bilde nr 5 på prisguide viser da virkelig ikke fram og baksiden! Bilde 5 av 5 er bildet av telefonen som viser kamerakvaliteten ved at man ser andre testere rundt bord med hvite duker. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 bilde nr 5 på prisguide viser da virkelig ikke fram og baksiden! Bilde 5 av 5 er bildet av telefonen som viser kamerakvaliteten ved at man ser andre testere rundt bord med hvite duker. Hei - på grunn av en teknisk feil i bildefremviseren på Prisguide.no vises av og til et bilde av telefonens fremside, andre ganger bildet av både fremsiden og baksiden (som skulle være det riktige svaret). Vi valgte derfor å ta ut dette spørsmålet fra konkurransesystemet før vi trakk vinneren. De som har hatt riktige svar på de to andre spørsmålene har altså vært med i trekningen (vinneren trekkes automatisk ut fra de som har svart riktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg