Gå til innhold

WoW oppløsningsproblem


Anbefalte innlegg

Heisann!

Når jeg logga på WoW i stad så var hele skjermen zoomet inn og alle actionbarene mine var hulter til bulter (se på bildet) og jeg lurer på hvordan jeg kan få fikset dette?

Jeg har egentlig et ryddig og bra oppsett med bartender, men når skjermen blir så forstørret som du ser på bildet, så blir jo alt helt rart.

Jeg har prøvd å /reload og å starte hele spillet på nytt, men det hjalp ikke.

 

Tips?

post-291518-0-20981900-1394229696_thumb.png

Endret av Centrux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å deaktiver bartender. Om det hjelper så har du noe å spille på mens du leter etter feilen. Bartender har ofte ødelagt interfacen hos meg flere ganger. Sluttet å bruke den.

 

-Daniel

Jeg fant ut at hvis jeg går inn på "system" og endrer resolution fra 1280x1024 til 1280x960, og så endrer jeg tilbake til 1280x1024 igjen så blir skjermen mindre og den blir slik som den skal være for at oppsettet mitt skal være optimalt.

 

Men ganske irriterende at jeg må gjøre dette HVER eneste gang jeg logger ut / inn av characteren.

 

Det må da finnes en raskere måte å gjøre dette på?

 

Eller en måte å fjerne problemet på permanent?

 

Finnes det noen gode alternativ til bartender da? Har blitt veldig vant til actionbar oppsettet jeg kan lage med den addon.

Lenke til kommentar

Når du logger inn, har du vinduet maksimert?

 

Har fått problem med att allt har blitt zooma når jeg logga inn uten maksimert vindu.

Aldri opplevd att allt blir rota utåver, men er ikke sikker på att jeg hadde bartender før jeg fant ut av det.

Endret av ilikekaker
Lenke til kommentar

Når du logger inn, har du vinduet maksimert?

 

Har fått problem med att allt har blitt zooma når jeg logga inn uten maksimert vindu.

Aldri opplevd att allt blir rota utåver, men er ikke sikker på att jeg hadde bartender før jeg fant ut av det.

Jeg har windowed mode hvis det er det du tenker på

Lenke til kommentar

 

Når du logger inn, har du vinduet maksimert?

 

Har fått problem med att allt har blitt zooma når jeg logga inn uten maksimert vindu.

Aldri opplevd att allt blir rota utåver, men er ikke sikker på att jeg hadde bartender før jeg fant ut av det.

Jeg har windowed mode hvis det er det du tenker på

 

 

Må passe på att du har login vinduet helt maksimert ut til kantene.

Når du logger inn da går det fra en rute og til fullscreen, da bruker det å bli rart med meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...