Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Vell det er jo bedre en ingen ting ja. men forsatt kjøre 1280mhz på gpu clock. er strålende fornøgd med kortet sånn ellers. neste gang så skal eg ha Evga classy:) Du fikk det jo til 32## så det er jo et knall kjøp Jeg ville ikke betalt 1500kr ekstra bare for Classy akkurat der og da Evga = Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du fikk det jo til 32## så det er jo et knall kjøp Jeg ville ikke betalt 1500kr ekstra bare for Classy akkurat der og da Evga = hehe fikk NESTEN kjøpt et asus 780 til..for 2000 fra bruktmarkedet, men det vart solgt fort hadde avtale med en å kjøpe Evga 780 ti classy for 4500 kr...men han solgfte den til en annen i siste øyeblikk Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du fikk det jo til 32## så det er jo et knall kjøp Jeg ville ikke betalt 1500kr ekstra bare for Classy akkurat der og da Evga = hehe fikk NESTEN kjøpt et asus 780 til..for 2000 fra bruktmarkedet, men det vart solgt fort hadde avtale med en å kjøpe Evga 780 ti classy for 4500 kr...men han solgfte den til en annen i siste øyeblikk Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt ja fyren var heilt paranoid- villle ikke bruke finn betalingsgaranti- men oppkrav..eg bare HALLO? så idioten sendte kortet til 4500 i oppkrav til en anna fyr...damn ja ska nok huke tak i et 780 til før eller senere;) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt ja fyren var heilt paranoid- villle ikke bruke finn betalingsgaranti- men oppkrav..eg bare HALLO? så idioten sendte kortet til 4500 i oppkrav til en anna fyr...damn ja ska nok huke tak i et 780 til før eller senere;) Just wait and see, the time will prove you good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå